dinsdag 3 juni 2014

Butterfly twins

Goeden middag allemaal. Iedereen die reageerde op mijn vorige kaart weer super bedankt hiervoor. 

Deze keer een kaart in zwart wit en paars, met knopen, bloemen en parels. De digi heb ik van pinterest gehaald en gekleurd met mijn Faber Castell potloden, en rondom de vlinders heb ik wat frantage aangebracht. Geeft zo’n mooi effect vind ik. De tekst is van het Cards en Scrap Blog. Ik heb lila, licht paars en paars papier gebruikt, en het DP is van Cardstock Me and my Big Ideas. De ronde mal en bladeren zijn van MD. De bloemen van Joy, en het label van NS. De framemal is van Crealies. Het plaatje het label de bladeren, de ronde mal en de kaart zelf heb ik geïnkt met paars. En bij de grootste knoop op het tekstlabel heb ik een sieradenstrikje gemaakt. 
Het zal mij benieuwen wat jullie er van vinden.

Lieve knutselgroet Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij

Addicted to stamps  #83 (Bingo) flowers - pearls - die cuts or punches
K.I.C.  #34 (Zwart-wit met 1 andere kleur)
Creative cutting  #45 (gebruik knopen)
Cards and Scrap  #211 (Sketch)

35 opmerkingen:

  1. Wauw wat een beauty zeg heel mooi gemaakt en de kleuren springen ook echt er vanaf. Prachtig die vlinder. Hier word je vrolijk van.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik vind het een dotje. Mooie kleuren en vorm.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met schitterende stempels en kleuren.
    Prachtig gemaakt Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bijzondere combi Wilma, erg mooi gemaakt. Heel sierlijk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi en toevallig in mijn lievelingskleuren :-).
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Wilma, je kaart is prachtig in deze kleuren, ook de bloemen zij er héél mooi bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o.o wat ziet dit er weer mooi uit Wilma en wat leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch kaartje Wilma, die vlinders zijn heel erg mooi en een keer in het lila weer....heeeeeeeel mooiiiiiiiiiii. En dat n.a.v een schets, top!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Wilma! Zo mooi met al dat paars! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wilma, heel mooi dat paars en wat leuk dat je meedoet met de uitdaging bij CCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat mooi Wilma,
    de kleurencombi is super, leuk de digi én de Frantage en de bloemen met knopenhartjes zijn super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie die kleuren zo bij elkaar Wilma. Een prachtige kaart weer.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel apart kaartje in mooie kleuren!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel aparte kaart Wilma, je bloemen zijn schitterende blikvangers, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Wilma, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    alweer zo'n leuk kaartje en weer heel anders dan de vorige. Ik hou wel van afwisseling en dat vind ik op jouw blog. Leuk om steeds terug te komen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi deze kaart Wilma....prachtig in die mooie paarse met rose kleurtjes.....leuk modelletje ook....KNAP gedaan!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een bijzondere combi! Heel gaaf en zeker met die frantage! Leuk dat u meedoet met de Cards&Scrap Challenge. Groetjes Ciske

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Wilma mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kaart en leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is erg mooi.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk dat je meedoet met je mooie kaartje bij de challenge van KIC. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart Wilma... wat heb je de knoopjes prachtig verwerkt!!
    Erg gezellig dat je meedoet met de knopenchallenge bij CCC en heel veel succes!
    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart
    prachtig die kleuren

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart. Leuk model ook en prachtig van kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma
    Prachtige kleuren heb je weer gebruikt .
    Super leuke kaart weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooie is dit weer leuke kleuren groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind hem prachtig. Heel apart....
    Groetjes, Monique (crealoetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is weer super, en geweldige kleuren een TOPPER.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele mooie kaart in mooie kleuren en een heel leuk model. Ook een heel leuk design. Schitterend gemaakt! Bedankt voor het meedoen met onze ATSC bingo challenge. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wilma,

    Prachtig kaartje en super kleuren! En je vlinder vind ik echt super!!

    Dank je wel voor je deelname aan KIC!

    Morgen gaat alweer onze nieuwe challenge van start, doe je dan ook weer mee?

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met onze schets, Wilma!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    We hopen dat je de volgende keer ook weer met onze uitdaging meedoet!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest