zondag 22 juni 2014

Jongens speelgoed

Super bedankt weer voor alle reacties op mijn vorige kaart.

Deze keer weer een mannenkaart. Ik vind het altijd moeilijk om iets origineels te bedenken voor een man, maar ook nu had ik toch een leuk ideetje. Het is een kaart naar een sketch geworden, met een plaatje van internet en een labeltje van Cards & Scrap. De basiskaart donkerbruin linnen. DP van MD Dark vintage. Dit heb ik met goud embossingpoeder gestempeld met stempels van MD. Had ik pas nog gewonnen bij een MD challenge. Het plaatje eerst gekarteld en het labeltje opgeruwd, daarna geïnkt met bruin, en op het DP geplakt. Dit heb ik in 9 stukjes gesneden, waarna ik het op de basiskaart heb geplakt. Met bindtouw 2x om de kaart gedraaid en met een strik vast gezet. Ik heb er van goudkleurig metaal de letters HG aan vast geknoopt. In de hoek rechts onder een deco metalen hoek. Nog wat bruine en gouden plakparels, en klaar is Jantje en Keesje, hihihi !!! 
Wat vinden jullie dames ???

Lieve knutselgroet Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij: 

Cards & Scrap  #212 (Sketch)
Hobby Home Hobbyartikelen  #11 (Mannen, Alles mag)

20 opmerkingen:

  1. Wat heb je de stukjes prachtig recht gelijmd op je kaart! Super gaaf gedaan Wilma en je kaart hieronder is ook een beauty!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma
    Wat een mooi idee. Prachtig gedaan met dat goud op je kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Wil, deze kende ik nog niet Hahahha, dat is grappig.
    Je kaartje is weer top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart Wilma.
    Ik heb zelf geen moeite met mannenkaarten, tegenwoordig zijn er superleuke mannenstanzen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel mooi gemaakt,..
    Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met onze schets, Wilma!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan Wilma! Zo netjes recht. Leuke tekst in combinatie met het plaatje! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een PRACHTIGE mannenkaart Wilma met een GEINIGE tekst en alles heel erg NETJES afgewerkt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Wilma,het goud embossingspoeder vind ik ook heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi je mannenkaartje Trijntje ....kan je weer iemand heel blij mee maken
    succes met de challenges
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    Dat heb je mooi gedaan, leuk plaatje én tekst, de stempels zijn er prachtig op, leuke kaart..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een leuke stoere kaart, heel gaaf gedaan. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou jij krijgt het toch altijd goed voor mekaar om een mannenkaart te maken. Deze vind ik ook weer erg leuk.
    Geen gemakkelijke sketch, maar toch iets prachtigs mee gedaan.
    Tof kaartje Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma het is een hele leuke mannenkaart en stoer ook.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma. Ik benevenniet in Blogland geweest. Ik heb je kaarten van de afgelopen week even bewonderd ze zijn allemaal weer prachtig gemaakt. Mooie combi mallen en plaatjes. Kleuren! Ik heb nog altijd problemen met blogger leeslijst. Heel vervelend. Dit bovenstaande kaartje is ook weer leuk gemaakt zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie uitwerking!!!! Echt heel gaaf!! Leuk dat u meedoet aan de Cards&Scrap Challenge
    Groetjes X Cis-sy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is weer toppie, en wat een geinig plaatje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, leuke sketch en leuk om te zien dat er toch zoveel verschillende kaarten mee gemaakt kunnen worden.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest