donderdag 5 juni 2014

Little Missy

Hallo iedereen maar weer, super bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart. 

Deze keer een kaart voor 4 challenge’s. Een witte linnen basiskaart, daarop licht blauw met crème boerenbond klein ruitje, en grasgroen met crèmekleurig glitter bolletje. Deze glitter en het lichtblauw doet me aan ijs en ijskristallen denken. De stenen poort en brokstukken lichtblauw van Joy met lichtblauw geïnkt. Achter de poort een plaatje van Gerda verwerkt. Vintage meisjes GH 3075. Rondom de poort de rozenstrook van Joy gemaakt door ze nauwkeurig van elkaar los te knippen. De roosjes geïnkt met fuchsia, en de blaadjes met zachtgroen. Op de groene strook een zacht oranje kantje waar ik een strook tule doorheen heb gehaald en onder de poort vastgezet heb met een strik. Hier op een sieradenkoord strikje met daaraan een hartbedel. Met swirls van MD en bloemetjes van Gerda een toef gemaakt, het witte spiraal van piepschuim bolletjes heb ik gewonnen bij het ABC blog. Rechts boven een crème Zeeuwse knop en linksonder 3 crème parels. Wat vinden de dames er weer van.

Lieve knutselgroetjes Wilma.


Met deze kaart doe ik mee bij:

WLVC  #27 (Alles mag, vintage)
Gerda's hobbyshop  #2 (kaart / doosje naar fotoinspiratie)
Duymelot  (Alles mag)
De Creatieve zebra  #10 (Bingo) 
Vertikaal: Kant - Groen - max 3 lagen
                               Horizontaal: Geen lint - geen stempel - max. 3 lagen


Dan wil ik ook nog even de kaarten laten zien die ik afgelopen woensdag voor mijn 55e verjaardag kreeg. Ik werd echt verwend met schitterende kaarten en creaties. Er was een mooie zelfgemaakte verrassing van Mar Knutsel, van Gerie een schitterende zelfgemaakte hanger, van Christa, Klara en Margo een prachtige zelfgemaakte kaart. En van mijn schoonzus Liesbeth en zwager Ruud kreeg ik ook een prachtige kaart. En dan komt er nog een kaart van onze dochter met een verassing naar de camping, die ik nog laat zien. We zijn even thuis voor onderzoek in het ziekenhuis, vandaar dat ik deze misgelopen ben. 
Iedereen heel erg super bedankt hiervoor. Tot ziens


Gerie

Christa

Klara

Liesbeth en Ruud

Margo

Mar knutsel

         

29 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat ik je adres niet had. Danhad je zeker een kaart gekregen.. JWant ik weet hoe leuk het is om kaartenpapier je verjaardag eigengemaakte kaarten op je verjaardag te krijgen. Je kaart is
    Erg mooi geworden. Leuk met de roosjes. Ben ik ook mee bezig. Groeten Trijntje


    g mooi geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd nog met je verjaardag. Mooie kaarten gekregen, maar de mooiste heb je zelf gemaakt. Wat een dotje, Wilma!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ben je verrast met mooie kaarten.
    Jouw kaartje is een schatje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Wilma, en wat heb je een supermooie kaarten gehad, top. Wat heb je weer een schitterende kaarten gemaakt, ik vind hem prachtig, supermooi is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zit ze daar beeldig in die rozenboog, schat van een kaartje Wilma en alsnog van harte gefeliciteerd en nog heel veel goede freubeljaartjes toegewenst!

    xx Ireen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie snoezige kaart echt top

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je mooie kaarten gekregen.
    Jou kaart is weer prachtig en mooi van kleur.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je bent lekker verwend met hele mooie kaarten..en dit kaartje is weer prachtig, leuk hoe je de roosjes rond de boog hebt verwerkt, weer toppie..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart. En nog gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie kaarten heb je ontvangen. Altijd leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is super Wilma en ik denk dat je nieuwe mallen hebt gekregen voor je verjaardag, hihi. prachtig die roosjes op die boog!
    En je bent verwend met kaartjes, zijn kadootjes en een feestje om te krijgen hè via de post! geniet er maar van allemaal!!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je kaartje is prachtig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb ik dat gemist je verjaardag? Nog van harte je kaartje ziet er weer pico bello uit Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd nog met je verjaardag en wat een mooie kaarten heb je ontvangen. Jou kaartje is ook weer heel mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Wilma,leuk dat je zo verwend bent met kaarten deze is heel mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Schitterende kaart heb je gemaakt, mooie kleuren en wat is de rozenboog mooi.
    Fijn pinksterweekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    wat een leuk kaartje heb je gemaakt en slim om ze te combineren met 4 challenges...
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om zo verwend te worden met kaarten.
    Verhoogt de feestvreugde, vind ik..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke kaart, de kleur lichtblauw springt eruit!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een hele gave creatie geworden ! en wat een super mooie kaarten heb je gekregen met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,

    Alnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke kaart heb je gemaakt zo leuk met die rozen poort super.

    Lieve Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat weer een super kaart, en die rozenrand is prachtig. Je heb ook weer prachtige kaarten gekregen voor je verjaardag.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    allereerst nog van harte met je verjaardag!!!
    wat heb je mooie kaarten gekregen!
    Deze kaart mag er trouwens ook weer zijn, zo leuk dat poortje met rozen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eindelijk weer eens tijd om blogland onveilig te maken...óók ik had verjaardagsdrukte haha maar ik kom hier je kaartje bewonderen wat je hebt gemaakt en wat ik tegenkwam bij de deelnemers bij WLVC. Prachtige kaart hoor en ik denk dat ik nieuwe mallen zie? Erg leuk gedaan.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma...
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag....het is al wel een paar daagjes te laat ...maar het mooie weer is de oorzaak dat er minder geblogd wordt....lekker fietsen overdag en s'avonds lang buten zitten ook leuk hoor....Wat een super leuke kaartjes heb je kregen....fantastich....dat ik echt genieten .....Ook jouw kaartje is zeker weer een toppertje....knap gedaan!!!!...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooi van kleur ook.
    Gezellig dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het weer een super mooie kaart, de roosjes er langs is erg leuk!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest