woensdag 11 juni 2014

Van Harte

Wat een geweldig weertje hè. Ik kan er wel van genieten. Heerlijk op de fiets er op uit, lekker tot ’s avonds laat buiten een wijntje drinken, gezellig hoor. Het bloggen lijdt hier dan wel weer onder, maar ja…… ik zie dat niet alleen op mijn bloggie, en je moet wat het weer betreft toch genieten want het kan ook zo maar weer afgelopen zijn. Dus meiden Sorry dat ik even niet zo vaak langs kom.
En dan wil ik toch iedereen weer bedanken voor de reacties op mijn kaartje Little Missy.

Deze kaart heb ik weer naar een sketch gemaakt. Basispapier is craftbruin. Het DP van Boekenvoordeel, net als de roze swirl. Plaatje van Amy design, en het werd geknipt door mijn campingvriendin / buurvrouw Christa. Ik ben nu eenmaal geen held in 3D knippen en zij wilde het graag voor me doen, super!!! De vinder cirkel van Spellbinder. De punt van de pijl is van Crealies. Het waaierhek en roosje in de grote bloem van MD. De witte swirl onder de bloem van Joy en de bloem zelf van Leane design. De grote bloem met oud roze geïnkt. En het label met lichtblauw. Hier op en op de linker bovenhoek heb ik nog wat witte plakparels geplakt. 
Wat vinden de dames hier weer van.

Dan laat ik hier ook nog even 2 kaarten en een heerlijke doos Merci zien die ik van onze dochter, schoonzoon, kleinkind en vrienden heb gekregen voor mijn verjaardag.

Lieve knutselgroet Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij:
Knutsels en kadootjes  #13 (verjaardagskaart volgens sketch)

Maurits en Monique

Clarence

Toon en Mien


24 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje en laat de chocolade smaken...-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Wilma!
    Wat leuk en origineel die Merci zo!
    Geniet nog van het mooie weer!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Wat een leuke kaart, super die Merci doos en de leuke kaarten,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Wilma.
    Geniet nog maar wat verder van het mooie weer.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, ja klopt, als het mooi weer is ben ik ook meer buiten dan binnen. En dan blog ik wat minder, of mijn reacties zijn korter, kan ook.
    Je kaart is heel mooi. De sketch is goed te zien en leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt geniet maar lekker van het weer groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind hem Super leuk en mooi papiertjes op de achtergrond met lief plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes Wilma, geniet maar van het mooie weer nu het nog kan, doe ik ook....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg!
    Ook je gekregen kaarten en merci-doosje zijn erg leuk.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super ziet je kaartje er weer uit Wilma, en wat een leuke kaarten en heel apart om zo;n doos merci te krijgen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk je kaartje en creaties Wilma....supermooi allemaal ....knap gedaan!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Wilma.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er perfect uit, mooi gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk wat je gekregen hebt Wilma, lekker ook haha. Je kaart ziet er ook weer mooi uit,lieve kleurtjes heb je gebruikt. Ja met dit mooie weer moet je genieten als het kan, het kan zo weer omslaan en je weet nooit wanneer het weer lekker weer wordt om buiten te zitten.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje.
    Ik vind hem heel erg leuk gemaakt.
    En het plaatje is heel lief.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog gefeliciteerd Wilma! Superlief kaartje dat je ons weer laat zien! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,

    Wat een super leuk kaartje weer, en een erg leif plaatje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart. En wat een leuke kaarten heb je gekregen.
    Nog van harte gefeliciteerd en geniet lekker van je doos Merci.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart.
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Wilma,
    je hebt groot gelijk, heerlijk genieten vanhet prachtweer!
    bloggen kan altijd wel weer als het weertje wat minder is ...
    Je kaartje is weer prachtig, altijd handig zo een knipbuuf!!!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog Van ♥-e Gefeliciteerd Wilma met je verjaardag en GENIET van al het moois en lekkers.
    De Crealies-pijl viel me meteen op.....heel erg LEUK om de decorette op deze manier te gebruiken op dit MOOIE en LIEVE verjaardagskaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    Ik moet me er zelf ook toe zetten hoor. Maar van het mooie weer genieten moet ook. Je kaartje is mooi. Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes. En je hebt superleuke kadootjes gekregen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest