dinsdag 1 juli 2014

Afscheid DSCC

Hallo lieve bloggers en deelnemers van onze challenges.
Dit wordt mijn laatste bericht voor DSCC Zeer spijtig !!!!
Maar het is echt overmacht !!! Door ziekte van Anneke wordt de druk voor haar zo groot dat ze het niet meer trekt.
Daarom wil ik Anneke uit de grond van mijn hart bedanken voor de kans die ze mij bood, ik heb hierdoor toch wat meer bekendheid gekregen in het kaarten blogland, wat ik erg leuk vind.
Heel veel kracht en beterschap Anneke, en we komen je vast nog vaak tegen in blogland.

Zelf was ik nog maar een paar maanden DT voor haar challengeblog, maar ik heb met heel veel plezier aan de opdrachten gewerkt om mooie voorbeeldkaarten te maken, en leuke reacties achter te laten bij de deelnemers.
Het was ook zo geweldig om te zien wat de deelnemers maakten van de opdrachten, echt gewoonweg super !!!
Ook was het super te zien wat collega DTers maakten, hier heb ik ook nog veel van geleerd en nieuwe inspiratie door opgedaan. Ook jullie super bedankt hiervoor !!!!
Maar er is altijd een tijd van komen en een tijd van gaan.

Toch heb ik een stille hoop dat iemand die dit leest denkt……..ik kan nog wel een DT gebruiken op mijn blog !!!!
Dat zou voor mij geweldig zijn !!!

Nogmaals, Anneke, collega’s, en deelnemers, heel veel dank dat ik dit mee heb mogen beleven.
Het was een bijzonder positieve ervaring

Lieve groetjes Wilma v. Bijnen.

5 opmerkingen:

  1. suc 6 met alles Wilma, we komen elkaar vast nog tegen in blogland
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is jammer, maar soms moet je voor jezelf kiezen zoals Anneke gedaan heeft.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook heel spijtig Wilma voor je, maar het is niet anders! En wat jou betreft er komt vast wel weer wat op je padje.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma

    Zo jammer dat Anneke deze beslissing heeft moeten nemen maar haar gezondheid gaat voor. Voor jou en de andere dames natuurlijk ook spijtig maar gelukkig hebben we Blogger nog zodat we toch van je leuke creaties kunnen genieten en wellicht komt er weer iets leuks op je pad.
    fijne dag nog, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat Anneke deze beslissing heeft moeten nemen. Maar gezondheid gaat voor alles, en het zal zeker geen gemakkelijk beslissing zijn geweest. Er komt voor jouw in de toekomst zeker ook wel weer wat moois op je pad, heb er vertrouwen in. Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest