donderdag 17 juli 2014

Mannenborduurkaart

Hallo bloggertjes in blogland. Iedereen bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart, was weer super !!!!

Deze mannenkaart heb ik gemaakt op een manier die je niet zo gauw ziet. Hij is geborduurd !!! Het patroon is een oudere mal van Joy met ouderwets snijwerk nog. Ik vond het best goed op de kaart passen, eerst uitsnijden. en toen  dus lekker eigenwijs ben ik gaan borduren voor een man !!! Daarna geïnkt met bruin. Het plaatje in het borduurwerk is van Gerda, en de andere plaatjes zijn van Studio Light. Basiskaart is bruin. Ik heb 3 soorten DP in bruintinten gebruikt en op een strook/ stukjes bruin papier geplakt.
De muziekbalk is van Joy. Nog 2 knopen met bindtouw en 2 plakparels en klaar is de kaart. 
Ik ben benieuwd wat de dames er van vinden.

Knutselgroetjes Wilma





Met deze kaart doe ik mee bij:
Borduurkaartenblog  #9 (Alles mag)

24 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar je kan ook een mannenkaart borduren met een geschikt patroontje, het is een mooie stoere kaart Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wilma, je hebt er een schitterende kaart van gemaakt, mooi geborduurd, ik vind het juist leuk om eens wat oudere mallen voorbij te zien komen, echt super de super gaaf gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet ik je nog te bedanken voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog, bij deze dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Ik vind hem super! Kan heel goed voor een man zoals jij het hebt verwerkt! Wel een uitdaging om voor een man te borduren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mannenkaartje Wilma, heel mooi geborduurd ...en het kan heel goed voor eeen man hoor..Ik zie dat een aantal kaartjes gemist heb bij je, maar heb ze ook zojuist bewonderd en het zijn ook ware toppertjes....SUPER!!!

    groetjes en geniet maar heerlijk van het mooie weer

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma. Ik kan maar een dingen schrijven. PRACHTIG. Wat heb je dit geweldig gedaan met alle leuke details. Bedankt voor het meedoen bij ons boruurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende mannenkaart Wilma, wat een leuk idee om er op te borduren......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi gemaakt Wilma,
    kan prima voor een man met borduurwerk, leuk plaatje en mooie mallen gebruikt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie geborduurde mannenkaart.
    bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige geborduurde rand, mooi kaartje heb je gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Borduurwerk kom je zeker niet snel tegen op een mannenkaart maar wat is hij mooi! ik vind het in deze kleuren supermooi gedaan hoor, zo leuk met dat zakhorloge.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een schitterende mannenkaart Wilma, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En of dit patroontje past op een mannenkaart! Ik vindt 'm heel mooi geworden! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij ons borduurkaartenblog.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende Mannenkaart. mooie kleuren, prachtig geborduurd en prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. borduren wordt vaak niet gedaan op mannenkaart, maar je hebt laten zien dat het toch een hele stoere kaart kan worden, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem helemaal super, kan prima voor een man hoor ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een superleuke mannenkaart Wilma!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    wat een super mooie mannenkaart
    toppie
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie mannenkaart!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,

    Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt zulke mooie details super.

    Liefs Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest