donderdag 24 juli 2014

Music

Heel graag wil ik weer iedereen bedanken voor alle reacties op mijn vorige kaart. 

Bij NKU werd ik vorige week 1e in de top 3. De prijs hiervan heb ik inmiddels al binnen van MD, een Eline stempel, de jongens babyschoentjes en een zwart en paars roosjeslint.

Na een week niets geplaatst te hebben kom ik dan toch maar weer met een kaartje. Door het mooie weer, en vorige week mijn kleinzoontje te logeren gehad, komt er van knutselen en bloggen niets terecht, sorry hoor !!!
Deze keer een mannenkaart voor een jarige hier op de camping. Het plaatje is van Gerda, en van Studio Light.
De muzieksleutel is van MD. Het papier en de overige mallen van Joy. Tekstlabeltje uitgeprint op een NS ovaaltje. Nog wat plakparels om het een mooier uiterlijk te geven. 
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij: 

Hobby home hobbyartikelen  #12 (Alles mag)
Knutsels en kadootjes #15 (Alles mag)
ABC challenge  (P = parels)

27 opmerkingen:

  1. Schitterende mannenkaart, Wilma. leuk plaatje en prachtig afgewerkt met mooi papier en details.
    Groetjes, Anja
    O,ja nog van harte gefeliciteerd met je 1e plek in de top 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige mannenkaart, heel mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma. Gefeliciteerd . Dit is ook weer een hele leuke kaart. Mooie mallen heb je gebruikt. Het plaatje is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterende mannenkaart Wilma, ik vind hem supermooi. Hier ook hoor door de vakantie en mooi weer komt er ook maar erg weinig uit mijn handjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje echt iets voor een man groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Wilma,
    dit is echt een heel mooi kaartje. Leuk dat je zo'n mooie prijs gewonnen hebt.
    En gezellig hoor een logeerpartijtje bij oma.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje is dit Wilma, dat plaatje vind ik ook erg mooi en de muzieksleutel is echt de blikvanger. Super! Wat gezellig bij oma logeren, en begrijpelijk dat je dan andere dingen te doen hebt. Wat leuk dat je ook met je kaartje mee doet bij Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Wilma, en gezellig toch je kleinzoon om je heen?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt, wat fijn dat je zo'n mooie prijs hebt gewonnen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Wilma en leuk dat je kleinzoon kwam logeren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige mannenkaart geworden. De letters 'music' vind ik erg gaaf. Op je kaartjes kunnen we wel even wachten hoor, wat quality time kleinzoontje is veel belangrijker ;o).

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaf is je mannenkaart! Heel mooi gedaan. Leuk staat de mooie muzieksleutel erbij.
    Gefeliciteerd met je 1e plaats in de top-3.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige vintagekaart Wilma, mooie kleurencombi en een gaaf plaatje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend mannenkaartje!!!
    Creatieve groetjes,Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige mannenkaart, mooie kleuren zijn dit.
    Met dit warme weer heb ik ook niet veel geblogd, ook niet echt creatief geweest, ik ben met 3 kaartjes bezig en elke dag minimaal iets doen, pareltje plakken haha, komt wel weer hoor, het is nu iets koelen, alles staat open zodat hopelijk de warmte uit het huis kan.
    fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart, lekker sober voor een man. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige mannenkaart.
    Top gedaan Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook dit is weer een schitterende kaart Wilma.
    Ik sluit me helemaal aan bij Carla, zeker top gedaan!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je bent flink bezig voor de 'mannen' want niet alleen deze kaart is super geslaagd, ook die hieronder vind ik helemaal top!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie mannen kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    Hij is weer prachtig, sorry dat ik zo laat reageer maar druk, druk
    echt een mooie mannenkaart. Hoop hem gauw in het echt te zien.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Wilma
    Mooi is je mannenkaart, alles past weer zo prachig bij elkaar, super gaaf gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie mal om het plaatje heen.
    Mooi sierlijk net een schilderij.

    Leuk dat je meedoet bij de challenge op het hobbyhome-hobbyartikelen blog.
    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely card. Gorgeous dies. Thanks for sharing with us at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldige mannenkaart! Heel gaaf!

    Bedankt voor het meedoen bij de challenge van HHH!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest