dinsdag 8 juli 2014

Rock beach

Ik wil iedereen bedanken die reageerde op de kaarten die Marian en ik samen hebben gemaakt. Deze waren weer heel erg leuk om te lezen.

Dan zag ik dat ik bij NKU in de top 3 zit, werd 3e, en bij Cheerfull sketches zit ik in de top 4. Ik blijf het leuk vinden hoor !!

Verder zag ik dat er een nieuwe volger is. Martine van harte welkom op mijn blog, en ik hoop dat we veel inspiratie bij elkaar zullen op doen.

Dan mijn kaart. Deze kaart heb ik gemaakt, naar een kleuren foto en kaart van Gerda’s Hobbyshop, waar de opdracht strand is. Het plaatje komt uit haar winkel GH3045. DP van MD, en stansen van MD en Joy. De rand is geponst. Graag jullie reacties.

Knutselgroetjes Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij: 
 Gerda's hobbyshop  #3 (Strand, met vintage plaatje)

24 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Wilma met je top 3 en 4 notering, leuk joh! En alweer een leuke kaart, jij schudt ze zo uit je mouw, hihi. Door het gebruik van dat randje rond het plaatje is het net een giga-postzegel, grappig. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Wilma, ziet er gezellig zomers uit!
    Gefeliciteerd met je noteringen altijd leuk, waardering voor je werk!
    Top!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart weer Wilma, en nog gefeliciteerd met het behalen van de top 3 en 4.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Wilma, mooie kleuren en mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps ik zie dat ik er enkele heb gemist.
    Ja 'k ben al even druk bezig voor de vakantie vandaar, maar bij deze ben ik weer bij. Je kaartjes zijn weer toppertjes, vooral die met het poortje vind ik super bedacht. Heel mooi allemaal met leuke details.
    Gefeliciteerd met je top plaatsjes, altijd leuk dat je erbij bent.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk is je kaart! Super om het vliegtuig bij de strandspulletjes te gebruiken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je top normeringen. Het is als de kers op je taart ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je top 3 en 4 Wil. Het is een leuke waardering.
    Je kaart is weer een plaatje en lekker in de vakantiesfeer.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart Wilma. Doet je echt naar vakantie verlangen.
    Gefeliciteerd met je top 3 en 4 plaatsen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi kaartje en wat leuk dat je kaartjes zo gewaardeerd worden groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart weer Wilma! Gefeliciteerd met je 3e en 4e plaats bij de blogs!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi je vintage srandkaartje Wilma....
    en ook gefeliciteerd met je ereplaatsjes....geniet er maar lekker van

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    Gefeliciteerd voor je Top 3 en 4 noteringen, super toch ??
    Ik vind je strandkaartje prachtig, leuk plaatje, mooie kleurtjes en mallen, weer toppie.
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Frutseltje,

    Wat weer een mooie kaart, hij brengt tenminste een beetje zon met al die regen.

    Liefs Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart heb je gemaakt, en wat leuk dat je in de top 3 en 4 staat ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    ik vind het een heel sfeervol strandkaartje! Leuk dat randje om het plaatje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi vintage kaartje Wilma, gefeliciteerd met je top noteringen

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma. Gefeliciteerd met je top3-4 noteringen Leuk. Dit is ook een prachtige kaart. Leuke mallen. De plaatjes van Gerda zijn altijd heel erg mooi! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Wilma de mallen zijn ook zo leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Wilma.
    Hele mooie kleuren. De plaatjes van Gerda zijn dan ook supers mooi.
    Gefeliciteerd met je winnende kaarten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer zo'n mooi kaartje in prachtige kleuren!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest