woensdag 30 juli 2014

Vlinders

Fijn dat er toch nog redelijk veel reacties zijn geweest op mijn trio, super bedankt. Zelf kom ik nog steeds niet echt toe aan bloggen, Ik heb van alles om handen en kom weer langzaam op dreef met de kaartjes, maar bloggen……. Het wil er bijna niet van komen, sorry hoor !!! Zo gauw het lukt kom ik weer.

Dit kaartje gisteren gemaakt tussen alle drukte door. Het is een smal kaartje met vlinders geworden. Creme basis papier. DP van Pion. Het ovaal van MD. Tekstlabel van Spellbinder, met een stempeltje van Joy. Bloemetjes van Olba en de takjes van Cheery Lynn. Wat plakparels, deco hartjes en veertjes maken het geheel af.
Ik ben weer benieuwd naar de reacties !!!

Lieve knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:
N.K.U.  #71 (Sketch, vlinders)

20 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, het is een prachtige kaart! Ik houd erg van vlinders en dit is echt een bjoetie...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige stijlvolle kaart. Ik vind hem super gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Wilma....het is ook heel mooi papier en dan met die vlinders een SUPER mooi geheel
    Ook je vorige trio creatie is fantastisch ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, leuk dat je meedoe met de uitdaging bij NKU.
    Veel succes en een fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ziet er zo mooi uit in deze prachtige kleuen. Bloggen komt wel weer hoor, zoveel mensen (ik ook) die met dit warme weer geen puf of zijn hebben en met andere dingen bezig zijn. Niets moet, het komt wel weer.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zóóóóó mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma
    Wauw wat een schitterende kaart
    met een pracht vlinder erop .
    heel mooi gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geeft niks hoor, dat je het bloggen op een lage stand hebt gezet!! Even relaxen en andere dingen doen is toch ook fijn!
    Intussen geniet ik wel van alles wat je maakt en plaatst.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Wilma wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma,
    Wat een prachtige kaart!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Wilma, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een BJOETIE van een kaart Wilma en die "grote" vlinder "springt" er echt uit.....heel erg MOOI.
    LEUK dat je weer met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook geweldig mooi Wilma!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze heb ik gemist Wilma, maar hij is prachtig en wat een mooie vlinders.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest