vrijdag 11 juli 2014

Zomerse kerst

Graag wil ik iedereen weer bedanken voor de reacties op mijn laatste kaart en het bericht over EHI. Fijn dat jullie zo begripvol waren. 

Dan heb ik ook 2 nieuwe volgers Diana en Jose, van harte welkom op mijn bloggie en ik hoop dat we veel inspiratie bij elkaar op zullen doen.

Deze kaart heb ik gemaakt voor Fadengrafik. De opdracht was, maak een zomerse kerstborduurkaart. Het patroon is van Ann’s Paper Art. Eerst geprikt, toen gekleurd en als laatste geborduurd. Ik heb 2 gestanste kaarten van Go Kreate schuin over elkaar geplakt. Daarop het ingelijste borduurwerkje. Verder afgewerkt met een label een kerstster en een vogelkooitje. De kaart heeft kleuren van de zomer, maar ook een beetje van kerst. Het is een voor mij wat bonte kaart geworden, en het zal mij benieuwen wat jullie er van gaan vinden !!!

Lieve knutselgroetjes Wilma.




Met deze kaart doe ik mee bij:
Fadengrafik  #65 (Zomerse kerstkaart)

22 opmerkingen:

  1. Een bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,
    Dat was/is mijn eerste indruk ook erg bont en kleurrijk, leuk patroon en alles past wel prima bij elkaar, liefs Ans
    p.s. bij Hobby Home vragen ze inderdaad mensen voor het DT..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Wilma zo mooi. Dit heb je weer prachtig uitgewerkt. Leuk kaartmodel, mooi borduursel en alles zo fijn afgewerkt. Schitterend gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Wilma, heerlijke kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi Wilma,prachtige zomerse kleuren gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tropische kerstkaart met die prachtige kleuren. Past mooi bij het weer...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schitterend bont geheel geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kerstkaart is mooi van kleur, een aparte kleurencombi die wel mooi combineerd. Zelf hou ik meer van "rustiger" kleuren maar alles past wel mooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kerstkaart, vrolijk van kleur
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een kleurenpracht Wilma. Past mooi bij elkaar.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuk gemaakt, een echte fleurige en kleurige Kerstkaart.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een schattig kaartje, dat heb je heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Wilma....heel mooi geborduurd weer...

    groetjes en nog een fijn weekend verder
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kerstkaart, Wilma.
    Met mooie fleurige kleuren. Leuke details en prachtig geborduurd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel vrolijk kerstkaartje Wilma
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Wilma,
    wat heb je dat goed gedaan zeg. Ik dacht toen ik je kaart bekeek: wat een zomerse uitstraling heeft dit kaartje en toen zag ik de challenge...volgens mij: missie geslaagd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie en vrolijke kaart hoor ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wilma,
    wat een prachtige kaart met heel mooi borduurwerk!
    fijne zondag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,

    Toch even een berichtje op je kaart, we hebben hem al samen besproken.Bij de challenge past hij prima.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Das ist ja eine fröhlich-bunte Weihnachtskarte! Gefällt mir sehr gut.
    Vielen Dank für deine Teilnahme an der FAdengrafikchallenge
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Eine tolle Kartenform und ein schönes Motiv.
    Gefällt mir sehr gut.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der aktuellen Fadengrafik-Challenenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest