dinsdag 19 augustus 2014

Jarig

Hallo lieve beeldschermkijkers, heel hartelijk dank voor alle positieve reacties op mijn windlicht. 

Deze keer een wat eenvoudige kaart. Witte basiskaart, en lichtgroen DP van MD. De stroken en cirkel zijn restjes. De rode cirkel is een Spellbinder en de cirkel is een NS-mal. Langs de stroken wit satijnlint. Op de cirkel een rozentoef van gekochte rozen roosjes. De takjes zijn van een Floral pons. De letter dobbelsteentjes zijn kraaltjes voor loom-bands. 2 rode houten hartjes. Een labeltje geknipt en de hoekjes met een afrondpons bewerkt. 
En transparante rode parels die ik in Duitsland heb gekocht. De cirkel en het label geïnkt met rood. 
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden !!!

Lieve groetjes Wilma



Met deze kaart doe ik mee:

Bij oma dee  (Schetsuitdaging)
ABC challenge  (R is for Ribbon, Roses & Red)

19 opmerkingen:

  1. Mooi hoor met dat vurige rood! Leuk idee die letterkraaltjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Wilma, mooi van kleur....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vrolijke kaart...hier word je vrolijk van!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    ik vind je kaartje erg leuk!! Even wat anders van jouw hand. Mooie kleurencombi!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker fleurig, dat rood, Wilma. Mooie kaart en lollig die kraaltjes.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    vind je kaartje heel erg leuk, mooi zijn de kleine lettertjes en de parels, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en mooi van kleur ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Wilma, erg mooi met het rood.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit heb je wel ff kei leuk gemaakt gemaakt zeg. Het rood komt heel mooi naar voren. ToppieJoppie!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,

    Hij is leuk geworden je kaart, en de kleuren zijn prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wilma
    Hoe ik je kaart vind?
    Super gaaf gemaakt, wat een mooie kleuren ook, de letters vind ik super leuk er op staan.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi je kaartje van vadaag Wilma...prachtig die rode kleur....en ook de sketch is heel leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Wilma,
    ook dit vind ik een pracht van een kaart, het is wat minder druk dan je andere kaartjes maar absoluut niet minder mooi!
    Groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zo in het rood Wilma, een stijlvol kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart is dit geworden Wilma, en ook dat papier, die kleuren het past perfect bij elkaar. Ik hou heel erg van die kleuren, dus het kaartje sprak me al meteen aan, en ook de schets is herkenbaar. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi is je kaart Wilma.
    Prachtige kleuren ook .
    Zo kan je de restjes ook opmaken.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig je kaart Wilma .
    mooie kleuren bij elkaar .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card. Thank you for joining us at the ABC Challenge for our 'R is for Red, Roses & Ribbon' challenge x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest