zaterdag 9 augustus 2014

Roze voor mannen

Hoi hoi bloggers, het is al weer een aantal dagen geleden dat ik wat plaatste, maar hier ben ik dan weer met een mannenkaartje. Ik wil jullie nog wel bedanken voor de reacties op mijn theapartykaart. 

Deze kaart gemaakt op aanvraag. Een kennis op de camping wilde graag wat mannenkaartjes met 3D overhemden en stropdasjes. Daarvoor leuk uitstralend roze met bordeaux DP in 2 soorten genomen op een wit linnen basiskaart. Ik heb de mal geïnkt met roze, voor een vrolijkere aanblik. Dit heb ik ook met het labeltje gedaan. Een knoop met strikjeskoord wat plakparels en een mannenhoofd als extra decoratie. 
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:
De creatieve zebra  #12 (Alles mag)

19 opmerkingen:

  1. Een leuke mannenkaart Wilma, eens wat anders zo in het roze....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannen kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Ik begin langzaam weer op gang te komen met bloggen, en jeminee, wat heb jij een kaartjes gemaakt de afgelopen weken. Je tea party kaart is helemaal super!!! en ik heb alles weer bekeken! En deze opdracht kaart is ook heel mooi en ja waarom kan het niet in roze? Tegenwoordig kan alles toch! missie is geslaagd!
    Een heel fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super gezellig uit, Wilma! Mooie overhemden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere kaart! Ondanks het roze. Maar alles kan! Ik vind hem super!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel stijlvol kaartje mooi gedaan

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma. Wat leuk die overhemden op deze mal. Leuk hoor roze. Dat mag tegenwoordig!. Ik hou er wel van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is mooi geworden Wilma, deze kaart met de overhempjes hele frisse kleur.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke mannenkaart Wilma, ik vind dat je leuke materialen en kleuren gecombineerd hebt. Volgens mij is je "verzoekkaartje" goed geslaagd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    Mooie mannenkaart in het rose/bordeaux een keer iets anders.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gevonden!
    Een erg leuke combi, en zeker prachtig voor een man!
    Prachtig gemaakt en afgewerkt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ondanks dat hij roze is (haha) ziet hij er toch fantastisch uit, menig man zal er blij mee zijn denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    en je won er toch ook nog ene top 3 plek mee? Of zelfs een prijs?? Deze kaart is ook weer superleuk! Mooi met die stans erachter.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma
    Ik ben net terug van vakantie en zie dat ik een aantal blogposten gemist heb bij jou. Wat is dit een leuke mannenkaart. Jou teaparty kaart is ook helemaal super. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige mannenkaart Wilma, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest