donderdag 28 augustus 2014

Stamp in your way & snoepjespot

Dit  is een nieuw challengeblog met stempelen. Leuk hoor !!! Zij kunnen natuurlijk wel nieuwe volgers gebruiken, en……….ze geven ook een super Candy weg bij 50 volgers. Kijk snel bij stampin your way challengeblog
en word volger.

Zelf heb ik ook een nieuwe volger, Marianne hartelijk welkom op mijn bloggie, en hopelijk zullen we nog heel wat inspiratie opdoen, bij elkaar. 
Ik kom ook nog bij jou kijken.

En natuurlijk heb ik weer zitten glimmen bij alle reacties van mijn laatste babykaartje.
Een leuk nieuwtje is dat ik bij creaine in de top 3 sta met mijn zomerkaartje. Hoe leuk is dat !!!!

Dan ben ik natuurlijk zelf ook weer creatief geweest, en heb een mooie glazen snoepjespot op gepimpt in lila. Daar heb ik mooie witte kant en lila satijnlint voor gebruikt. Daarop heb ik twee ovaaltjes van NS voor gestanst, een in ppars en een iets kleinere van een Studio Light plaatje. Het grootste bewerkt met zilver embossingpoeder. Een bloementoefje op het plaatje gemaakt met takjes van MB en gekochte bloemetjes. Op de deksel een tule strikje met een hartbedel eraan vast een takje en 2 bloemetjes. Op de strik wat Stardust glitter gedaan. Ik ben wel tevreden over de snoepjespot, 
maar ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve knutselgroetjes Wilma








Met deze creatie doe ik mee bij:
Knutsels en kadootjes  #16 (Alles behalve rechthoeking of vierkant)

27 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie! Dank je wel voor je 2e deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww wat heb je dat gaaf gemaakt, en die kleuren zijn natuurlijk
    helemaal geweldig, nu is een snoepje eten nog leuker ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    wat een mooie creatie ! En ik vind het erg leuk dat je volger van mijn blog bent geworden.
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Wilma,
    Jij draait er je hand niet voor om, het is een prachtige creatie, gefeliciteerd met je top 3 plekje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, ik zou er geen snoepje uit durven te pakken!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    wat super mooi gedaan. Pracht van een kleuren. Mooie bloemen en plaatje. echt super.
    gefeliciteerd met je top drie plaats.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat heb je deze snoeppot, prachtig gepimpt. Ik vind hem schitterend. En gefeliciteerd met je top 3 plaats.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    ik vind je snoeppot helemaal geweldig! De strik met bloemen en bedel vind ik schitterend!
    Dank je voor het weer meedoen met K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je top 3 plaats!
    Dit is ook weer een toppertje!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit weer mooi gemaakt., Gefeliciteerd met je top 3 plaats. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Wilma, ik heb ook zo'n pot en doe er swinters altijd kerskransjes in! Je hebt het heel mooi gepimpt! Gefeliciteerd met je top 3. Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie creatie wilma, je zou er bijna bang voor zijn om er iets in te doen. Het ziet er heel sfeervol uit, dit is echt een blikvanger in je huiskamer. Mooi hoor! Nog gefeliciteerd met je top 3 plek. Daar doe je het toch voor. Leuk dat je weer mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een aparte creatie, Wilma!!! En gefeliciteerd met je plekkie.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die top 3 plek! Gefeliciteerd.
    Wat een schatje van een snoeppot!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    Hij is prachtig geworden, en die kleuren weer geweldig en leuk dat kant om de pot zo schuin geeft mij ook weer ideën. Want bij mij
    staat de lijmpot ook nog steeds op tafel. En gefeliciteerd met je
    top 3 , TOPPIE.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, dit ziet er supermooi uit Wilma!
    Liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat moo Wilmai ik vind het schiterend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,

    Wat een mooie gepimpte snoepjes pot, kleuren zijn ook heel mooi!!!Proficiat met je prijs!!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat heb je dat mooi gepimpt, leuk het lint met kant in schuine banen en de bloemen met hart zijn super, gefeliciteerd met je top 3 notering.
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wilma,
    wat ziet dat er prachtig uit
    ook proficiat met je top 3 plekje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige creatie Wilma. Ziet er super uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Wilma,
    Mooi zeg zo een glazen pot oppimpen, ziet er heel mooi uit, leuk om als kadootje te maken en weg te geven, of zelf te houden hhihi
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je de glazen pot schitterend gepimpt in de lila kleurtjes. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma. Wat prachtig deze snoeppot. Wat supermooi versierd. IK wil je ook feliciteren want je creaties vallen goed in de smaak. Ik zag dat je bij 3 uitdagingen in de top 3 bent gekomen. Superleuk voor je. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest