zaterdag 13 september 2014

Candle cakes in a mini box

Hallo blogdinnetjes, super dank voor de lieve reacties op mijn vorige post. 

Deze keer weer heel wat anders. Het was heerlijk om mee bezig te zijn, en deze keer deed ik mijn blognaam wel eer aan met deze kleine frutsels, hihi 

Bij de Action kocht ik Led-theelichtjes die ik heb omgetoverd met DP tot kleine taartjes met zelfgemaakte bloemetjes van MD erop. Onder het kaarsje een soort van taartrandje gemaakt opgesierd met plakparels, met een gat aan de onderkant zodat het batterijtje nog verwisseld kan worden. Ik had dit idee nog niet zo lang geleden ergens gezien in een tijdschrift of op een blog, maar kan me eigenlijk niet meer herinneren waar!! Ook een doosje gemaakt voor het taartje van Craft en het zelfde DP. Op de deksel een dubbele swirl van Joy,een kreukelbloem van Crealies, en  plakparels.  

in Herfst kleuren






Met deze creatie doe ik mee bij:

Mieke Lotte  (Herfst, tasje / doosje)
Scrapcards challenge  #66 (Kleuren, alles mag)

Het zag er zo leuk uit en ik vond het zo leuk om te doen dat ik gelijk maar 8 heb gemaakt voor de hobbymarkt in november.
Ik ben benieuwd wat jullie bloggers er van vinden.





31 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan en wat een productie gelijk!!. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gaaf idee, Wilma! Het zijn echt dotjes. Die verkopen vast heel snel.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldschone cadeautjes Wil....toppie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je weer creatief geweest Wilma je hebt ledtheelichtjes gewoon even om getoverd tot super leuke gezellige lichtjes. Erg leuk om iemand mee te verrassen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh dat zijn leuke lichtjes in een mooi doosje Wilma!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een explosie aan kleuren, prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ziet dat er mooi uit zeg
    wat een werk heb je daar aangehad.....schitterend!!

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooow wat een geweldig mooi doosjes en zo kleurrijk ook......superzzzzz

    Groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi theelichtdoosje Wilma. Je bent goed bezig geweest, erg leuk. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk Wilma en wat zijn al die doosjes mooi geworden!!
    Super leuk zoals je de kaarsjes in de doosjes hebt gedecoreerd met bloemetjes. Ik vind het helemaal super, een feest om naar te kijken.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Wilma,
    wat ziet het er weer kleurrijk en gezellig uit,
    leuk deze kaarsjes in een doosje!
    Mooi gemaakt!
    Ook de kaart voor de labrador vind ik reuze mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma, wat een schitterende creaties, wat leuk bedacht om ze zo te maken, echt gaaf....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wil
    Wat zijn ze mooi versierd, echt heel mooi en je hebt gelijk een leuk voorraadje voor je hobbymarkt.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een prachtig idee is dit zeg, wat ziet dit er geweldig leuk en vooral gezellig uit. Leuk om ze zo allemaal te zien, dat zullen veel mensen wel heel erg leuk vinden dus die zul je wel zo kwijt zijn.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    Ze zijn prachtig, en erg mooie kleuren maar wat een werk. In het echt zijn ze nog mooier,ik heb ze bewonderd.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    wauww wat een werk zeg
    maar een prachtig resultaat
    ze zijn super mooi je doosjes
    veel succes met de verkoop
    fijne zondag lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat zijn ze gaaf zeg! daar zit vast heel veel tijd in om er zo veel te maken, prachtig gedaan, groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoo jij bent goed bezig geweest. Prachtig! En nog wel 8 gemaakt. Ik denk dat ze als warme broodjes gaan :)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze erg leuk, dat gaat vast goed verkopen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, ziet er allemaal geweldig uit!!! Veel gemaakt zeg!!, met inderdaad de kleuren van de kleurenfoto!
    Dankjewel weer voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes DT lid Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige creaties, Wilma! Gelijk ook maar 8.....
    Iemand die zoiets leuks krijgt boft maar.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Wilma. En die foto's alleen al doen verkopen. Ik hoop dat je ze allemaal kwijt raakt. Dat moet wel, zo mooi als ze zijn.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk idee met de kaarsjes en in zo'n schattig doosje! Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat een explosie aan doosjes Wilma, super gemaakt!!!
    Wat een kleuren en één en al vrolijkheid...prachtig!!
    Leuk dat je voor de tweede keer mee doe met de challenge van Scr@p-Cards, Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeetje wat heb je dat gaaf gemaakt,
    en gelijk ook zo veel, echt heel erg mooi ☺
    Je vorige kaart is ook een plaatje !
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie doosjes echt prachtig weer.

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk idee ! Die zul je wel snel kwijt zijn op de hobbymarkt,
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi,
    Wat een prachtige creatie weer, ik denk dat ze snel op zijn . Echt super!!!
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige creaties heb je ervan gemaakt. Mooi ook met het lichtje erin. Leuk dat je meedoet met de Challenge van Miekelotte is Challenging You.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest