woensdag 10 september 2014

Deurhangers

Hoi knutseldames, ik heb weer genoten van jullie reacties hoor, met plezier gelezen.

Deze keer heb ik 5 deurhangers gemaakt. Deze wilde ik maken voor mijn kraampje op de hobbymarkt bij ons in het dorp, maar toen ik tegen een mevrouw op de medische fitness vertelde dat ik deze aan het maken was vond zij dit een super leuk idee voor familie van haar die pas een in nieuw huisje zijn getrokken. Dus ze waren al weg voor ik ze gemaakt had, hihihi. Natuurlijk wil ik ze toch in mijn kraampje, dus …….word vervolgd !!. Het zijn houten hangers die ik aan beide kanten met DP bekleed heb. Voor alle 5 oude vintageplaatjes die het nog steeds erg leuk doen. Deze in frames geplakt met een ander kleurtje er onder en netjes langs het randje afgeknipt. Verder allemaal in een andere kleur opgepimpt met kantjes, pareltjes, vlindertjes, knoopjes, strikken van tule en lint met charms, bloementoefjes, etc. met 3 hangers de scrabble stempels gebruikt en alleen bij de jongenshanger en meisjeshanger met fiets, de filmmal met stickerletters gebruikt. 
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Knutselgroetjes Wilma








Met deze creaties doe ik mee bij:

Cards and scrap  #218 (Tagg It)
Scrapcards challenge  #66 (Kleuren, alles mag)

30 opmerkingen:

  1. Dat zijn geen deurhangers meer, dat zijn pronk juweeltjes Wilma!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn stuk voor stuk prachtige deurhangers
    groetje Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig die deurhangers, en wat leuk dat je ze nog een keer mag maken!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Wilma wat zijn ze schitterend die deurhangers, echt hele gave plaatjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn ze mooi ik ben deze ook aan het maken voor een bazar het is erg leuk om te doen ik heb er al heel veel gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf idee, Wilma! Ze zien er fantastisch uit. Die liggen vast niet lang in je kraampje. Het zijn stuk voor stuk schilderijtjes!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zien er stuk voor prachtig uit, kleine kunstwerkjes,
    xx Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg, en leuk dat het zo vlot verkocht. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet gek dat ze al verkocht waren alvorens je ze nog moest maken...haha.
    Ze zijn echt PRACHTIG!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma,
    wauww zeg wat heb je hele leuke en mooie deurhangers gemaakt
    en al die prachtige kleurtjes
    heel knap gedaan !!
    Ook heel fijn dat je meedoet met de challenge van scr@p-cards
    lieve groetjes DT -lid Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooie deurhangers zeg en leuk dat je deze al "kwijt"bent!
    Dan zul je toch meer aan de knutsel moeten!
    Maar dat is aan jou wel toevertrouwd!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat zijn je deurhangers mooi Wilma, ik begrijp dat je ze al kwijt bent, ik ben nu al nieuwsgierig naar de volgende serie.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende hangers Wilma
    een lust voor het oog

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze allemaal prachtig zeg, heel mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige deurhangers Wilma! prachtig,
    groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma
    Zo jij hebt je uitgeleefd zeg....schitterend gedaan!! Voor elk wat wils en zal vast goed verkopen in je kraampje!! Ik vind ze allemaal op hun eigen manier prachtig! Dankjewel voor het meedoen met deze prachtige deurhangers bij Scr@p-Cards! lieve groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn allemaal supermooi Wilma, gelukkig hoef ik niet te kiezen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is nog eens leuk. Al verkocht voordat ze gemaakt zijn. Het zijn prachtige deurhangers! Nu kun je weer aan de slag ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma, prachtige deurhangers!!!! Super en dan al vooraf verkocht!
    Je hebt volop de kleuren gebruikt van onze foto geweldig!!! Echt zoveel ineens...dat lukt mij niet hoor.
    Leuk dat je meedoet bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,
    superleuke deurhangers! Ik begrijp wel waarom je ze zo snel verkocht had!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, Wilma, wat heb je dit ontzettend leuk gedaan! En wat gaaf dat je ze al kwijt was voor je ze gemaakt had! Echt super. Dus je moet wel weer aan het werk voor de hobbymarkt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gedaan! Ik heb zaterdag ook een markt in het dorp. Hoop dat het mooi weer wordt. Ik moet ook nog aan de slag en jij ook dus.
    Ik denk dat je de volgende deurhangers ook wel kwijt raakt.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gaaf gedaan, ziet er toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Wilma,
    Sorry dat ik de vorige posten niet heb gereageerd, maar door alle drukte geen tijd voor de blogs. Maar het ziet er allemaal weer super uit
    wat ben je weer lekker bezig, dat moet scoren op de markt.

    Lieve groetjes
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow prachtig, stuk voor stuk bjoeties, ik kan me indenken dat die gewild zijn!
    liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie deur hangers heb je gemaakt Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wowww, die zijn mooi!!!Kan je er aan iedere deur in huis een hangen hihihihi.

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die zijn ook zo weer verkocht hoor Wilma, wat zijn ze léúk en allemaal zo mooi afgewerkt. Wat een werk maar wat een leukerds...complimentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik begrijp dat ze snel verkocht waren ... ze zijn ook erg mooi ! Ook deze zullen wel wegvliegen ...
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wilma
    Zo wou die had ik even gemist bij je .
    Wat onwijs leuk zijn ze allemaal .
    Leuk dat je mee doet met de Challenge bij het Cards & Scrap Blog
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest