dinsdag 23 september 2014

Fijne kerst

Hoi hoi blogdinnen, dank jullie wel voor alle reacties op mijn vorige post. Was overweldigend weer.

En dan wil ik eerst even iets recht zetten. In mijn vorige post “een jongen” heb ik vermeld dat ik de nieuwe MD mal van crealies heb gewonnen, dat was dus een dom foutje !!!!!!! Ik heb hem gewonnen bij CREAPALEIS. Anita bedankt dat jij me er op attendeerde.

Deze keer een kerstborduurkaart met een schitterende bloemenrand uit de nieuwe Marianne Doe die ik aan weerszijden heb geborduurd met het garen wat ik bij de laatste Hobbyzine kreeg. Doet het prachtig kan ik wel zeggen. Grijs glanspapier als basis, waarop donker blauw papier met het borduurtje. Het model van de kaart is van Dutch Doobadoo. De randen met Gesso bewerkt.  Een frame van MD met een 3D plaatje van Yvonne Creations, ook met gessoranden. Houten vogeltjes en sterretjes met glitter. Loomband letters, en een wit satijnen strikje met rood sieradenkoord een charm van een sneeuwvlok en een rood satijnen bloemetje. Ten slotte nog wat blauwe plakparels. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.

Lieve knutselgroetjes Wilma





Met deze kaart doe ik mee bij:

Hobby Home Hobbyartikelen  #13 (Bloemen op kaart)
Borduurkaartenblog  #11 (met plaatje van Yvonne Creations)
Knutsels en Kadootjes  #17 (Bingo) Rood - Wit - Blauw

31 opmerkingen:

  1. Schitterend Wilma, een pracht van een kaart! Leuk zo in dit model en kleuren. Je borduurwerk is weer erg mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, nou deze ook meteen maar bekeken hij is prachtig met dat borduur werk en de kleuren zijn zo mooi helder.
    Als alles goed gaat zien we elkaar gauw.

    Groetjes Marian

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit fantastisch geborduurd Wilma, echt beeldschoon net als de hele kaart! Dat randje Gesso naast het blauw is ook perfect!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och iedereen vergist zich weleens en je hebt het nu weer goed gemaakt:)
    Wat een prachtige kaart, ik vind het borduurwerk erop schitterend, ontzettend netjes gedaan en alles bij elkaar is het weer een schitterende creatie.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart ... erg mooie combinatie en kleuren,
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Wilma, wat een schitterend geborduurd randje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat toch mooi zo'n geborduurde rand, Wilma. Je kunt het echt goed. Ook dat gesso randje staat er prachtig bij. Ennuh, ik had je vergissing echt niet gezien! ^_^
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Een schitterende kerst kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig mooi geborduurd randje ik vind het er zo mooi bij passen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kerstkaart!
    Mooi met de geborduurde randen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en zo mooi geborduurd,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gedaan Wilma. Echt een folklore kaart. Ik vind hem prachtig. Leuk dat je hem mee laat doen bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi winters kaartje Wilma....prachtig in die mooie hollandse kleurtjes en ook het borduurwerk is weer zoooooooooo mooi!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart. Prachtig geborduurd en het plaatje is ook geweldig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart Wilma. Mooi geborduurd op dat donkerblauw..het doet me een beetje aan zo'n Tirolervestje denken..past goed bij het plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart en een mooi borduursel.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    Leuke kaart en wat komt het geborduurde bloemenrandje mooi uit op het blauwe papier. Ik vind het een erg leuk borduurrandje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, leuk dat je meedoet met de challenge bij HHa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart met prachtig borduurwerk!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kaartje weer en wat een werk moet dit zijn geweest. Leuk idee dat gessorandje...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige kaart, mooi geborduurd, wat is dat Gesso toch leuk spul,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    mooi kerstkaartje, het borduursel vind ik helemaal gaaf,
    goed ideetje om de randjes te bewerken met GESSO.
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    Haha dat kleine foutje had ik maar mooi gezien.
    Je kaart is prachtig mooi!
    Leuk gedaan die kleuren zo.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superlief kaartje voor de kerstdagen Wilma en prachtig borduurwerk. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Hoi
    Het is weer een prachtige kaart een hoop moois weer op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma. Een mooie kaart weer. Het borduurpatroon is schitterend. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Wilma, en wat een mooi borduurrandje erom heen. Leuk dat je mee doet met de bingo challenge van k&k. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Wilma
    Oooo je kaart is weer een plaatje, wat een mooi patroon, prachtig geborduurd en zo leuk met dit plaatje van Yvonne.
    Dank je wel voor je trouwe deelname aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig geborduurde kaart.
    Bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi sfeervol kaartje. Leuk dat je met ons meedoet bij K&K...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest