dinsdag 9 september 2014

Meisje met poes

Hoi hoi iedereen maar weer, dank voor jullie leuke en lieve reacties, op mijn reminderkaart Royal car. Zo leuk om weer te lezen wat jullie allemaal schrijven. Ik heb zeker weer genoten. 

Dan wil ik ook Ida welkom heten op mijn blog. Ik hoop dat we nog inspiratie bij elkaar op zullen doen.

Deze kaart gemaakt in mijn favoriete kleur roze, met borduurwerk. 
Heel relaxed om te doen. Het patroon komt uit het Hobbyjournaal en is van Annie Hendricks. Het plaatje is van NS. Ik heb wit papier van het Kruitvat gebruikt, verder bruin craft, en DP van Boekenvoordeel. Gebruikte mallen zijn van Joy MD en Crealies. De geponste takjes van een Floral pons en op de bloemen nog een klein roosje. En boven op het vogelkooitje 2 kleine roze roosjes. Het gemêleerde roze garen is van Sulky, en op het geborduurde papier heb ik wat goud frantage gebruikt voor een vintage effect te creëren. De mallen en het overige papier heb ik met oud-roze inkt bewerkt. 
Ik ben weer heel benieuwd naar jullie reacties.

Lieve knutselgroet Wilma.





Met deze kaart doe ik mee bij:

Creaine  #40 (Denk Roze, borduurkaart)
Fadengrafik  #69 (kaart in je lievelingskleur)

34 opmerkingen:

  1. Zo veel moois om naar te kijken, 't is weer een dot van een kaart Wilma!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In 1 woord...Prachtig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Wil
    heel erg mooi, en wat een prachtig borduurwerk zit er op je kaart.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Wilma zo mooi geborduurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat borduursel er toch weer mooi uit, Joke. En je kaartje is werkelijk prachtig.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan, mooi geborduurd en de combi rose en bruin ziet er ook schitterend uit.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje zo mooi geborduurd en erg leuk van vorm groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige combinatie van plaatje, mallen en borduurwerk, MOOI,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma
    Prachtige kaart laat je hier weer zien .
    Super leuk model en dan ook nog van dat leuke borduurwerk erop .
    Toppie weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij weet ze wel te maken hoor de kaarten,
    wat is deze weer prachtig zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blogger kwat mijn reactie weer terug....oeps dat is een fout! Had ik zo'n mooie reactie!!! Je kaart is schitterend Wilma, mooi model en gaaf gedaan met de frantage!
    XX Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo Wilma, eindelijk ben ik bij jou aangeland, ik zit alweer een héle poos te typen.
    Prachtig model kaart is dit, prachtig geborduurd, mooi met het frantagé, dat maakt het net iets meer af.
    Ik wil je dan ook bedanken voor het meedoen aan Creaine challenges en de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaart Wilma, wat een prachtig ontwerp en mooi met dat borduurpatroontje, leuk dat je mee doet bij de challenge bij Creaine, veel succes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, heel mooi geborduurd en prachtig afgewerkt Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow super. wat leuk dat je meedoet met de challenge bij creaine. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart... heel veel succes met de challeges...

    Liefs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve kaart en wat een mooi modelletje. Mooi fijntjes geborduurd Wilma, succes met de challenges.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaart. Leuk met de roze borduursels erbij. Dit zijn geweldig mooie plaatjes. De kaart die je voor je man hebt gemaakt is ook erg leuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een pracht van een kaart! Heel mooi met het borduurtje erbij.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi,
    mooie combinatie van het borduurwerk en het vintage plaatje ... erg mooi gedaan !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart, Wilma. Een heel mooi model met prachtige details, plaatje en ook nog schitterend geborduurd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige die bruine en roze kleuren op je kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel lief kaartje Wilma, mooi in deze kleuren.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo....daar kun je nog eens mee voor de dag komen, wat een schitterende kaart, mooie kleuren en het borduurwerk is prachtig.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw Wilma dit is echt prachtig!
    En dankjewel.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sjonge wat een verschillende technieken op je kaart! Leuk model ook! Het is bijna 4.00 uur , tijd voor cup-a-soup!! ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart Wilma
    ik ben er helemaal weg van...schitterend!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie vintage kaart Wilma. Super geworden en leuk modelletje ook

    Bedankt voor het meedoen aan de challenge op Creaine Chalenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je raakt niet uit gekeken op je kaart. Prachtig mooi.
    Groeten Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is ie mooi zeg.
    Bedankt voor je deelname bij Creaine.
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig mooie kaart. Bedankt voor het meedoen aan de challenge op Creaine Chalenges.
    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest