zondag 7 september 2014

Royal Car

Hallo lieve blogvriendinnen, heel erg bedankt voor de leuke lieve reacties op mijn vorige post.

Deze kaart speciaal voor mijn mannetje gemaakt, die pas jarig is geweest en 59 jaar werd. Hij heeft de kaart dus al gehad dus ik kan hem nu gerust laten zien. Hij was er blij mee hoor.
Ook maakte ik deze kaart als reminder voor het K.I.C. blog, waar ik voor 3 maanden gastdesigner ben en de challenge, is deze keer een sketch. Ik zou zeggen, je kunt allemaal nog doe gezellig mee doen dames, want het is een leuke sketch, en er is natuurlijk ook weer een leuke prijs te winnen. 
De challenge loopt nog tot en met zaterdag 13 september. De sponsor is deze keer Stamp Art Design, dus kom op dames, pak snel je knutselspulletjes te voorschijn en wees creatief !!!!
Ik ben zeker ook weer benieuwd naar wat jullie van mijn kaartje vinden!!!

Lieve groetjes Wilma




30 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je voor je man gemaakt! Nog gefeliciteerd.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alsnog van harte gefeliciteerd met je mans verjaardag
    wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt

    gr, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart!
    Nog Gefeliciteerd!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart geweldig, echt heel erg mooi ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi wilma,
    mijn man is vandaag jarig en..is ook 59 jaar geworden..
    je kaartje is erg mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je voor je man gemaakt...Gefeliciteerd!
    Hele mooie kleurencombi.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart. Prachtige kleuren en hele leuk met het kroontjes-label Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Schitterende mannenkaart...met prachtige details en kleuren!
    Gefeliciteerd met je man en hij heeft een hele mooie kaart van je gekregen.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Ik zag dat je bij mij volger bent geworden welkom op mijn blog.
    Ik zag dat ik nog niet bij jou volger ben geworden dus dat bent ik even geworden.

    Je maakt hele mooie creaties!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd met je mannetje en je hebt een schitterende kaart voor hem gemaakt...

    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is een erg mooie mannen kaart geworden groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma, wat heb je een koninklijke kaart gemaakt.
    Prachtig gedaan. Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Koninklijk mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is geweldig Wilma en je tag is echt te gek. Superleuk gedaan.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd nog met je man en wat is dit prachtig wat je voor hem gemaakt hebt, die tag is echt schitterend.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma,
    wat een prachtige mannenkaart heel mooi met label
    heel chique hoor !
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie mannen kaart,en mooie kleuren
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag Wilma en je hebt er een hele leuke kaart voor gemaakt....heel chique....dat zal hij vast wel gewaardeerd hebben....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend mannenkaartje Wilma, mooie kleuren, nog proficiat met je man....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Chique kaartje heb je voor je man gemaakt Wilma, mooi

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma
    Ik denk dat jij een extra kus van je mannetje hebt gehad toen hij de verjaardagskaart kreeg, wat is die weer prachtig.
    Nog van harte .
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi WIlma,
    je hebt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt. Leuk dat je de sketch gedraaid hebt. En als je man van auto's houdt is het een heel toepasselijke kaart! Nog van harte gefeliciteerd met hem!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Wilma en nog gefeliciteerd.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige mannenkaart.
    Zo mooi samengesteld met al die leuke materialen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog gefeliciteerd met je man .
    Een prachtige kaart heb je voor hem gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog gefeliciteerd met je man. Je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een schitterende kaart en natuurlijk was hij er blij mee. Mooi geheel.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele leuk kaart Wilma! Stoer en vintage, geen makkelijke combinatie maar jij maakt er weer een voltreffer van! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest