woensdag 17 september 2014

Uilenwoning

Hoi iedereen, dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorige post.

Deze keer heb ik een model gebruikt van MD voor het vogelhuisje van craft, bekleed met papier van een vintageblokje. De rondjes met bloemetjes langs het dakrand zijn geponst, en daar een parel op geplakt. Het uiltje van MD gestanst met restjes DP. De tak en roosjes ( van wit vilt ) zijn ook van MD. Het label van Spellbinder en de groene takjes van een Floral pons. 
De stempel heb ik een keer los gekocht in een hobbyzaak. 
Ik ben weer heel erg benieuwd naar alle reacties. 

Lieve knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:
Anma creatief  #36 (Dieren)

33 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    prachtig creatie!! Erg mooie kleuren ook.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Wilma, schitterende kleurencombi. Orginele vormgeving.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuke kaart! Leuke kleuren ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige uilenkaart Wilma, mooie vrolijke kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi en gaaf zeg, wowww ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan Wilma, het ziet er weer prachtig uit

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker vrolijk kaartje is dit zeg. Super gedaan. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er heel erg vrolijk en fris uit Wilma, erg leuk met je uiltje bij het mooie vogelhuisje! Past helemaal in het mooie weer thuis!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehoe wat is dit toch weer een leuke creatie.
    Supermooi om te zien.
    Alles past zo perfect bij elkaar.
    Fantastisch gedaan Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OEHOE! heel gaaf Wilma, prachtig van kleur!
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze leuk gemaakt Wilma, mooie kleuren heb je gebruikt.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma

    Nou wouw dit is weer een kunstwerk .
    Super leuk gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart heb je weer gemaakt. Lekker vrolijk Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dit ziet er weer erg vrolijk en mooi uit en wat zijn je doosjes prachtig helemaal top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    Hij is super en wat een gezellige kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke uilenwoning Wilma, leuke kleuren, super.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kijk nou toch wat een leukerd. Lekker vrolijk ook met al de zoete kleurtjes. ToppieJoppie!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk is het huisje voor meneer de Uil ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart. Heel mooi vogelhuisje met de uil ervoor met vrolijke kleuren.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk Wilma,
    Mooie kleuren en zo gaaf met de uil, ik word er blij van.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Wilma, dit is een superleuk kaartje geworden. Heel leuk in een ander vorm... En de kleuren zijn lekker vrolijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk huisje, ziet er gezellig uit.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke kaart Wilma
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma heb net je kaartjes bewonderd. Ben even niet op mijn blog geweest. Komt wel weer thuis wat meer zorg dus dan schiet de blog erbij in.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Wilma,
    wat schattig dit uiltje in een huisje en in zulke schitterende kleurtjes!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooo wat een leukerd!
    Het is en blijft zo'n schattig uiltje!
    Heel mooi hoe je dit zo in elkaar hebt gezet in de vrolijke kleurtjes!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel leuk kaartje Wilma! En zo'n vrolijke kaartjes. Al voor de uiltjes hype vond ik ze altijd zo schattig, je kaartje is dus zeker geslaagd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi,
    wat een superleuk kaartje met die uiltjes !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Via Gerie kom ik op je blog terecht en ik kijk mijn ogen uit! Wat is hier veel moois te zien! Ik ben helemaal weg van je vogelhuisje of moet ik zeggen uilhuisje ;) ? De kleuren combi is schitterend. Echt ik ben er weg van! Ik ga nog lekker eventjes verder neuzen...

    Een fijn weekend.
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig huisje! Erg leuk gedaan met die mooie papiertjes en geweldig natuurlijk met het uiltje!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de DIERENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest