woensdag 22 oktober 2014

Christmasbirds

Hoi bloggertjse, wat ik bij de 2 vorige posten ben vergeten te vermelden is dat ik de challenge van NKU heb gewonnen. Super hè. Het is een bevestiging dat ik nog goed bezig ben.

Ook wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn pompoenkaarten, blijft leuk om te lezen !!!

Nu dan mijn kaart. Deze is gefotografeerd in 2 versies omdat ik de kaart met 3 challenges mee wil laten doen. En bij SCH vragen ze om een one two three kaart, er mogen dan maar 3 decoratiematerialen op zitten. Ik koos voor kant strik en charm. Maar ik ben mezelf niet als ik voor de overige 2 challenges er niet wat bij zou maken !!! hihi, ik hou nu eenmaal niet zo van kale kaarten. Ik vind hem dan niet af. De verdere decoraties bestaan uit een gipsen engeltje Een blauwe brad met strassteenjes rondom op de strik. Strassteentjesrand, een klein zilver hoekje en plakparels. De raam stans, sterlabel, en het Sterretjes DP is van MD. De kaarsenstans is van MB, waar ik met een parelpen wat rode besjes op heb gemaakt. De strook DP is van Joy. Achter de raamstans heb ik gekleurd papier bij de bovenraampjes geplakt, en bij de kaarsen heb ik de bladeren en kaarsen wat opgevrolijkt met gekleurd papier. De ster geïnkt met blauw. 
Ik kijk weer uit naar de reacties.

Knutselgroetjes Wilma

Met deze kaart doe ik mee bij:
Sugarcreekhollow  #97 (One, two, three)




Met deze versie van mijn kaart doe ik mee bij:

W.L.V.C.  #34 (Alles mag)
 De Creatieve zebra  #14 (kaart zonder bloemen)







31 opmerkingen:

  1. Hallo Wil,
    Wat een schitterende kaart, met prachtige kleuren!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Je kaartje is prachtig, leuk plaatje, mooie embellies en het glas in lood raam een heel leuk idee,'
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    wat een heel mooi kaartje
    heel leuk gedaan met het raampje en schitterend afgewerkt met mooie mallen
    liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kerstkaart Wilma! Mooi van kleur en wat een prachtig raam heb je gebruikt! Heel mooi met het glas in lood idee!
    Groetjes Jacomijn (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Wilma, prachtige rustige kleuren bij elkaar wat precies bij je plaatje past en ja ik ga ook voor je tweede kaartje hoor...maar de eerste is ook prachtig!
    Freubel ze en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je winnende kaart Wilma.
    Ook dit is weer zo mooi en maakt vast weer kans om er als winnaar uit te komen.
    Super lief die vogeltjes en heel mooi met de leuke details rondom hun heen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker weten dat jij goed bezig bent Wilma, dat laat deze beeldige vogeltjeskaart wel weer zien..mooie warme kleur!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart in hele mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog proficiat met je prijsje Wilma, dit zijn ook weer leuke kaartjes, lief met die vogeltjes er op....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gedaan Wilma, ziet er schitterend uit, beide versie's hoor. Het plaatje is ook prachtig! Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Hoi Wil,

    Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt,
    en wat leuk hoe je deze challenges zo combineert,
    het is een hele mooie kaart geworden ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Wilma
    Wat een prachtig geheel zo, ben weg van het plaatje met de vogeltjes. Het tweede kaartje heeft mijn voorkeur, zit iets meer op.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Wilma,zo lief de vogeltjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma heel mooi deze kaart . Het plaatjes een hele mooie leuk gemaakt deze kaart met de leuke details. Gefeliciteerd leuk dat je in de top 3 zat.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart heb je er weer van gemaakt, zowel de eerste als tweede versie. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kerstkaartje Wilma....prachtige details erop...
    heel goed idee zo om de eerste versie alvast met een challenge mee te laten doen...Ik vind alle twee de versies TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kaart Wilma
    erg mooi zo met die kaarsjes en het raam

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma, haha wat een goed idee om zo toch met de challenges mee te kunnen doen. Ik vind beide varianten mooi. Leuk die kaarsen voor het raam en dan die vogeltjes erachter. Alles mooi gecombineerd...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is weer prachtig Wilma, dat plaatje is zo lief en de kleuren erg mooi.

    groetjes Henriëtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart. leuk dat gipsen ornament boven het raampje.
    Gezellig dat je mee doet met de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    Wat een mooie kaart!
    Gave kleurencombi en nog gefeliciteerd met je gewonnen challenge! Altijd een eer toch?! ;)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Wilma, leuke kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief kaartje.
    De vogeltjes zijn zo schattig!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thank you for sharing your beautiful card with us at SCH this time. I love your second version as well.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ken ik!! Als je weinig materialen op een kaart gebruikt is hij voor het gevoel niet af. Jij hebt er dus ook last van (lol!). Maar toch vind ik beide versies wel heel mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma!

    Wat hen je weer een super mooie kerstkaart gemaakt. Ik vind die kaarsjes hoe je die op je kaart hebt gebruikt super!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love the alternative color Christmas card! Great details! Thanks so much for joining us at Sugar Creek Hollow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi Wilma,
    ik zie dat ik best een aantal kaartjes gemist heb van je,
    ik maak het bij deze goed,
    wat een mooie creaties, deze vogeltjes zo lief!
    Ook het pompoenmodel vind ik erg mooi!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een lief plaatje heb je gebruikt op je mooie kaartje Wilma, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart Wilma, je hebt er weer een hoop werk van gemaakt. Ik zie dat je ook meedeed met deze kaart bij SCH...dat had ik even gemist want ik was met vakantie. Bij WLVC zie ik je wel staan want deze challenge loopt nog en ik ben altijd blij je in het rijtje te zien staan.
    Lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest