maandag 27 oktober 2014

Halloween

Hallo knutseldames, Iedereen weer super dank voor jullie reacties op mijn vorige kaartje, was weer super !!!

Deze kaart heb ik jammer genoeg, als laatste gastdesigner kaart gemaakt voor K.I.C. Het is een reminder voor de nu lopende challenge Halloween. Zelf heb ik niet zo veel met Halloween, maar ik heb een poging gedaan er iets leuks van te maken. Oordeel zelf maar, hihih i!!! Het plaatje komt van Pinterest. De kaart is helemaal van restjes papier gemaakt, op het bruine basispapier en het achtergrond DP na, dit komt van een A5 bloc. De boom, bladeren, hekje, en hoekje zijn van MD. De spinnen en pompoenen van MB. De spinnenweb heb ik getekend uitgeknipt en bewerkt met gesso. 
Het postcardplaatje is van Studio Light, de letters van een Pion scrapvel. 
2 Houten vogeltjes en wat plakparels moeten de boel verfraaien. 
Wat vinden jullie er van dames.

Lieve knutselgroetjes Wilma.






Met deze kaart doe ik mee bij:

Duymelot  (Herfst, herfstkleuren)
Knutsels en kadootjes  (Herfst / Halloween)

22 opmerkingen:

  1. Het zal deze week vast veel haloween kaartjes worden, zelf heb ik er niets mee maar de kaart van jou is prachtig gemaakt!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook niets met Halloween maar jou kaartje ziet er prachtig uit Wilma, wat een mooie kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi wilma,
    nou het is je goed gelukt hoor, om een halloweenkaartje te maken, ik vind het prachtig, die bewerkte spinnenweb, helemaal geweldig!
    Ook het kerstkaartje hier beneden vind ik prachtig zo met die witte accenten!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma,

    Nou hij is goed gelukt hoor,ziet er prachtig uit.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook niks met Halloween, maar jij hebt er toch een mooi kaartje voor gemaakt.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi halloweenkaartje Wilma....prachtig in die warme kleurtjes....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    wat een mooi halloweenkaartje heb je gemaakt .. zoveel details, echt super !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma
    Wat een gaaf web op je mooie halloween kaart.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma

    Ik denk dat er meer zijn die niets met Haloween hebben, het leeft hier niet zo hè! Maar het resultaat is heel mooi hoor!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik heb echt niks met Halloween en heb er dus nog nooit iets voor gemaakt. Jij hebt je er goed afgebracht, leuke kaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Haha grappig eigenlijk dat ik bij zovelen lees dat ze niks met
    Halloween hebben (ik ook niet) maar toch een mooie kaart
    tevoorschijn toveren, goed gelukt ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wilma. Heel mooi in Halloween sfeer.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Echte herfstkleuren en gecombineerd met Halloween.
    Dank je voor het meedoen met K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart. De spin met web, wat heb je dat gaaf gemaakt.Maar ook alle ander setails en kleuren passen er perfect bij.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma
    Een weekje niet bloggen en ik zie dat ik bij jou ook een hele hoop leuks heb gemist .
    En deze Halloween kaart heb je super mooi gedaan hoor .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Wilma, heb niets met Halloween dus ook nog niets gemaakt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat n prachtige kaart Wilma en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooie herfstkaart!
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de uitdaging van
    Knutsels & Kadootjes. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest