zondag 19 oktober 2014

Herfstelfje

Alle bloggers bedankt voor jullie reacties op mijn babykaartje. 

En dan wil ik mijn nieuwste volger Linda van harte welkom heten op mijn blog. Heel leuk dat je me gevonden hebt. 

Dan nu mijn kaart !! 
Deze kaart in de vorm van een pompoen. Gemaakt in een herfsttafereel. Basis roestbruin. Het DP, de plaatjes en de stansjes die ik heb gebruikt is allemaal van Precious Marieke. Ik heb zoveel mogelijk herfstkleuren gekozen voor zowel de plaatjes als het papier. Verder heb ik de bladeren nog geïnkt in herfstkleuren. Op de strik heb ik een parelhart geplakt, en dan heb ik e.e.a. opgevrolijkt met glitter. 
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie reacties zijn.

Lieve knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Everybody-art  #296 (Blätter)
Het Hobbyjournaal  Herfst, met Pompoen-sketch
Webshop Anma Creatief  #37 (Apart model kaart)

21 opmerkingen:

  1. Je kaart ziet er weer geweldig mooi uit Wilma.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is weer een prachtig mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer eens wat anders.
    Mooi en leuk gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart.
    Mooi kleuren en natuurlijk een heel mooi met het plaarje en vogelhuisje. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Je hebt mooie dingen gebruikt hoor, maar ik vind het weer een beetje druk! Komt denk ik door alle kleuren bij elkaar, maar een ander denkt er misschien heel anders over! Je baby kaartje uit je vorige post vind ik echt prachtig! die straalt rust uit!
    Fijne avond liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart Wilma
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi herfst kaartje hoor, er zit weer van alles op.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma
    Hij is heel leuk geworden je pompoen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een hele mooie kaart Wilma.... super leuk modelletje ook...
    succes met de challenges

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk idee om een kaart in pompoenvorm te maken Wilma. De aankleding is voor mij iets te druk...ik zie niet goed waar het een begint en het ander ophoudt maar...smaken verschillen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk modelletje!
    En gezellig bewerkt, veel te zien een gezellig sfeertje zo!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende uitwerking van de kaart. Leuk die bladeren zo en ook wat glitters toe gevoegd helemaal goed.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje heb je gemaakt Wilma.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk een gepimpte pompoen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma, wat is er weer veel te zien op je kaart! Hele leuk in de vorm van de pompoen. Hij ligt geprint op mijn tafel, maar of ik er aan toe kom, is even afwachten.
    De jouwe is in elk geval leuk om te bekijken...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een hele mooie kaart Wilma.... Prachtige kleuren en details bij elkaar ,super leuk modelletje ook.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very nice creation - thanks for joining EAC.
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Heel veel kleuren bij elkaar, maar ik vind hem
    toch wel heel leuk geworden hoor ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke pompoenkaart.
    Bedankt voor het meedoen aan de AnMaCreatief oktober challenge.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest