vrijdag 3 oktober 2014

Ik bel je zomaar even op

Hoi Blogdinnen. Ik heb jullie reacties weer met een big smile gelezen op mijn vorige kaart.

Deze keer een kaart voor de challenge van Creainewaar ik gastdesigner mocht zijn. Een kaart naar een leuke sketch. Een telefonerende Bestie ingekleurd met Faber Castell, de witte stipjes aangebracht met een gel-pen. Dp van een oudere blok van Action, en het stukje paars DP van Boekenvoordeel. Grasgroen  basispapier, en een restje aubergine wit en donkergroen. Het label is van Spellbinder, de cirkels van NS, en de takjes, roosjes en bloemenrand van MD. Verder nog 2 gekochte bloemetjes en 2 smalle strookjes kant. Label en roosjes geïnkt met roze en grasgroen. 
Om het een mooiere uitstraling te geven nog wat witte plakparels.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn voorbeeldkaartje vinden.

Liefs Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

ABC Challenge  #Sep. (U = Unique)
Handmade Challenge  #17 (Bunt)

28 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je weer een mooie kaart gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje Wil, prachtig kleurwerk,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk is jouw inspiratiekaartje Wilma....zo mooi in die felle kleurtjes....knap gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekkere frisse kaart Wilma, mooie kleurtjes en heel leuk opgebouwd je kaartje.
    Fijn weekend, groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kaart.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeeldkaart in mooie kleuren voor de challenge bij Creaine Wilma, je wordt er vrolijk van....

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik ben benieuwd of ze deze kaart nog kunnen overtreffen! ^_^
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een ontzettend leuke kaart! groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleuren spatten van mijn scherm af Wilma, lekker vrolijk kaartje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superleuke lieve kaart is dit geworden Wilma.
    Mooi samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A cute image and beautiful colour choice to. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een hele leuke kaart wilma
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enig kaartje in supermooie kleuren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart in deze vrolijke kleuren.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je zomaar belt, wat een heerlijk vrolijk kaartje is dit Wilma, mooi hoor

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eine wunder- wunderschöne Karte!!
    Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei handmade!
    Liebe Grüße
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Wilma,
    wat een schatje van een stempel en de kleurtjes op je kaart heel mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vrolijke kaart heb je gemaakt Wilma.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Hoi Wilma,

    Wat heb je weer prachtige kleuren gebruikt,
    echt een hele mooie kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En bedankt..... Nu loop ik de hele dag met dat ene liedje in m'n kop, je weet wel, dat van Gordon. "Ik bel je zomaar even op, ik moet je even zeggen, ben waanzinnig gek op jou".... enz.

    Maar dat neemt niet weg, dat het een super leuk en lekker vrolijk kaartje is geworden. Dat liedje, daar kom ik ook wel weer van af. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart. En het is zeker erg mooi gekleurd.
    Leuk dat je meedoet bij Handmade.
    xxx Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart, Wilma
    Heel mooi in deze kleuren en schattige stempel.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kaartje en zo'n vrolijke kleurencombinatie,
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely card. Thank you for joining us at the ABC Challenge for our 'U is for Unique' challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. So eine süße und farbenprächtige Karte. Großartig!
    Danke für deine Teilnahme bei der Handmade Challenge!

    LG Katrin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest