maandag 13 oktober 2014

Kusjes XXX

Hallo knutseldames, weer heel erg dank voor de spontane reacties op mijn vorige kaart.

Deze kaart heb ik gemaakt naar de sketch van NKU, welke ik niet echt gemakkelijk vond. Ik heb er echt over na moeten denken hoe dit aan te zullen pakken. Ik ben echter wel tevreden met het eindresultaat. Basis is donker bruin linnen, waarvan ik de opening in het midden heb laten vallen. Met een MD serie heb ik 2 lijsten gemaakt van craft, geïnkt met bruin, daarop DP wat op slangenleer lijkt, en daarop 2 rode sierlijstjes. Van MD hoekjes heb ik de ruiten gemaakt die ik op heel licht bruin heb geplakt en uitgeknipt. Op de linker lijst heb ik een bruine Boekenvoordeelstans geplakt precies tot de helft. Met de NS cirkels een rondelijst gemaakt met de opening bewust uit het midden. Deze gestempeld met goud embossingpoeder en een plaatje van een knipvel er achter geplakt. 2 Joy vlinders, een MD labeltje met stempel, strikje, Joytakje en bloemetje. 
Dan nog een bloementoefje met takjes van de Floral pons. Als laatste gouden plakparels. Aan de binnenkant van de kaart heb ik 2 stukjes DP geplakt met daarop het zelfde vlindertje als aan de voorkant, en een mooie MD bloem, deftig hè !!!  Ik ben weer heel nieuwsgierig hoor !!!

Knutselgroet Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

N.K.U.  #76 (Sketch)
Addicted to stamps  #89 (Anything goes)
Sugarcreekhollow  #97 (One Two Three)

33 opmerkingen:

  1. ja, moeilijke sketch vond ik ook, jij hebt het super gedaan, een hele mooie kaart gemaakt, complimenten,'
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit Wilma, knap gemaakt en dan ook nog tevreden zijn....! Super!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Wilma! Schitterend gemaakt in hele mooie kleuren! Chique uitstraling heeft hij zo gekregen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met leuk plaatje en prachtige kleuren, Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, Wilma. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Ook je vorige 4 kaarten zijn schitterend. Deze had ik gemist
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden! knap hoor om de sketch zo te verwerken.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het ook een lastige Wilma, maar jij hebt dit heel leuk opgelost zo..prachtig kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi modelletje kaart, prachtig uitgevoerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart in een leuk model en met mooie details. Heel mooi gemaakt. Leuk dat je meedoet bij ATSC. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Terecht dat je tevreden bent Wilma, je hebt een onwijs mooie uitwerking van de schets gemaakt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind jou echt een durfal, Wilma! Elke keer zie ik bij jou kaarten met kleurencombinaties die zo gaaf zijn...ik kom daar gewoon niet op. Deze is ook weer zo super. Het model is ook prachtig.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super creatieve uitwerking van de sketch. Dit heb je wel even prachtig gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vond de sketch ook pittig dit keer. Maar je hebt het heel leuk opgelost zo met die ornamenten !
    Een prachtige kaart zeg.
    Leuk dat je meedoet bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaart Wilma
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    Wauw wat mooi zeg heb je dat gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Hoi Wilma,

    Heel erg mooi vind ik je kaart geworden,
    echt super gedaan ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma,
    wat een prachtig kaartje
    liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Wilma het zijn net antieke openslaande deuren!
    je kaart is keigaaf! En dan ook nog werken met een sketch...heel knap gedaan! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Hoi Wilma,
    mooi deze combinatie en niet te vergeten het model van de kaart,
    doet zeer chique aan!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een pracht van een kaart Wilma. Schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig kaartje Wilma.
    Zo leuk samengesteld met prachtige materialen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er weer prachtig uit Wilma....mooie kleurtjes, leuk modelletje....Leuk gedaan. Dankjewel voor deelname bij SCH,
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    prachtige kaart heb je gemaakt !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart is het geworden. Leuk dat meedoet met de uitdaging bij NKU
    Succes
    Fijne Dag verder
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige vintage kaart Wilma, leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Wilma. Is je goed gelukt die sketch!! Mooie kleuren. Supers hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thank you for sharing your lovely card with us at SCH, the vintage main image looks beautiful.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card, love the image, colouring and all your details. Thanks so much for joining us at Sugar Creek Hollow!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest