zondag 26 oktober 2014

Onder de lantaarn

Hoi hoi, dames op het blog, dank jullie wel voor jullie reactie op mijn hekjeskaart. 

Ook wil ik mijn nieuwste volger Sylvia welkom heten op mijn blog, leuk dat je me hebt gevonden.

Deze kaart heb ik gemaakt met borduurwerk uit de Marianne met een ingekleurde stempel, op craft. De vorm van de kaart heb ik eerst getekend op rood linnen papier, en daarna uitgenipt. Bewerkt met Gesso op  de randen en in de stempel. De bloemen van het borduurwerk heb ik ook een beetje ingekleurd. Sterren gebruikt van MD op snowpaper ook van MD. 
De vlaggenlijn is van Joy, net als het standaardje. In het borduurwerk een tekststempel die ik met een witte gelstift wat meer naar voren heb laten komen, deze is ook gebruikt in het kleurwerk. Een vogelkooitje met groene inkt en gesso bewerkt, wat plakparels en een slinger ijspegels van het tuincentrum om alles een beetje op te vrolijken. Als laatste wat glittersterrenstickers. 
Ik ben weer heel benieuwd naar alle reacties.

Knutselgroet Wilma, en nog een fijne zondag gewenst.






Met deze kaart doe ik mee bij:

Everybody art  #297 (Kleine vlag)
ABC challenge  (V = Vibrant)
Fadengrafik  #72 (Santa)
Kleuren met potloden  (Vormkaart)
Scrap cards challenge  #68 (Bingo) Glitter - Rood - Bloemen

29 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Je kaarten zijn weer allemaal prachtig, hier gaat het zijn gangetje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Wilma, mooi borduurwerk.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje!
    Mooi borduurwerk ook!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma
    Wat een schitterende kaart, ben weg van je borduurwerkje ,heel leuk dat je de bloemen ook hebt ingekleurd.
    Leuk dat je mee doet met de challenge bij het Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes DT Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma een prachtige kerstkaart, leuk dat borduren op kraft....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Wat heb je mooi geborduurd, superleuk model..
    Prachtige afwerking,MOOI
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Wilma wat is die weer mooi.
    Een geweldig mooi borduurwerk. Het stempelwerk ook al zo leuk en superknap ingekleurd.
    Met de gesso de sneeuw maken, daar ben je heel goed in.
    Het staat leuk op je kaart.
    Dit zelfgemaakt kaartmodel is weer eens wat anders en naar mijn mening goed geslaagd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kerstkaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart en zelfs het borduren ziet er schitterend uit op deze kaart had ik dat niet verwacht (het borduren dan he) het is al zo mooi versierd allemaal.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zit vol bewondering naar je kleurwerk te kijken, prachtig gedaan. Zoals je het lichtschijnsel heb gemaakt, heel mopoie gedaan.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    wat een mooie combinatie ... borduurwerk, de kleuren en het kraft ! Heel mooi !
    Ik heb vanaf vandaag eenmalig een challenge op mijn blog, ik zou het leuk vinden als je ook meedoet met een kerstcreatie ...
    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/2014/10/challenge-60-dagen-tot-kerstmis-60-days.html
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart is het geworden, grappig ook met die ijspegels. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige kaart! Super gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kaart, Wilma!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Wilma, het is weer een kunstwerkje, wat een prachtige geborduurde kaart.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wima,
    wat een schitterend kaartje en heel mooi gedaan met het borduurwerk erbij
    dank dat je meedoet aan de bingo challenge van scr@p-cards
    liefs van DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig mooie kaart Wilma en zooooo mooi gemaakt!
    Mijn complimenten.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind he schitterend Wilma, je borduurwerk is een blikvanger!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooie kaart Wilma!
    Prachtige kleuren, mooi zoals dat borduurwerk erin past.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt.....top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Wat een schitterende kaart, mooie combi van alles ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een plaatje zeg, mooi gedaan.
    Leuk dat je meedoet met de challenge Kleuren met potloden.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuke kerstkaart heb je gemaakt Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waw what a pretty creation! Thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi hoor, je borduurwerk komt mooi tot zijn recht op het kraftpapier en erg mooi gekleurd!
    Een fijn weekend,
    Colinda DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest