maandag 20 oktober 2014

Pompoenhuisje

Hoi bloggertjes , graag wil ik jullie weer bedanken voor jullie leuke reacties. 

Dit model kaart had ik al eerder gemaakt, maar ik vond het leuk om nog een keer te maken. En er waren ook een paar mensen die eerlijk durfden te zeggen dat de kaart van gisteren wat druk was. En ik vind het niet verwonderlijk, want zelf vond ik de kaart erruuuug druk. Toch geplaatst want manlief vond het wel een prachtige kaart. Volgende keer maar bij mijzelf te raden gaan, hihihi !!!! Dan nu een nieuwe poging. Ik moet zeggen dat ik het model heel erg leuk vind, maar ik vond het moeilijk om hem zo te maken, dat je het model blijft zien. Basis is zalm geïnkt met rood. Het DP stansjes en plaatje is van Precious Marieke. Deze keer heb ik raampjes gemaakt in de pompoen, met kanten gordijntjes om het op een huisje te laten lijken. Onder de raampjes wat bloemetjes natuurlijk. Alles wat ik maakte zo veel mogelijk in de herfstkleuren, of geïnkt met herfstkleuren. 
De vogel rechtsboven heb ik op de verkeerde kant van het stansje gelegd, en toen met een embossingpen met de hand gedaan. Word iets grover dan het origineel maar ziet er toch wel goed ge-embost uit. Afgewerkt met plakpareltjes en een Zeeuwse knop. 
Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties.

Knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

Webshop Anma Creatief  #37 (Apart model kaart)
 Het Hobbyjournaal  (Herfst, met pompoensketch)

24 opmerkingen:

  1. Deze tweede versie is toch beter dan die hiervoor. Leuk patroontje inderdaad.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Wilma,
    inderdaad vind ik deze ook leuker ... mooi model kaart en erg leuk met die raampjes,
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, als eenmaal een modelletje bevalt wil je er meer mee maken...heel herkenbaar!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, ook erg leuk met die raampjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al weer een mooie pompoen kaart.
    Supers hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n leuk pompoentje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je vorige was leuk ,maar deze is prachtig geworden.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige pompoenkaart Wilma, erg leuk geworden....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha hoe leuk de pompoen op herhaling, ook dit is weer een dotje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze is weer schitterend Wilma....TOP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Wilma, wat een plaatje van een kaart is dit, alles past zo mooi bij elkaar,héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook weer een leuk pompoentje Wilma.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie versierde pompoen heb je gemaakt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Hoi Wilma,

    Heel leuk model, je hebt er een mooi kaartje van gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk Wilma!
    Leuk gedaan met dat vogeltje.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellige pompoenkaart heb je gemaakt Wilma.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is echt heel erg mooi!

    Super leuke vorm. En mooi bekleed.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    ontzettend leuk model kaart! erg mooi
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende pompoenkaart.
    En wat een leuk plaatjes. De kleuren en de afwerking is erg mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie pompoenkaartjes heb je gemaakt. Grappig en lekker vrolijk.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alweer zo'n leuke pompoen.
    Bedankt voor het meedoen aan de AnMaCreatief oktober challenge.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest