donderdag 20 november 2014

Afscheid

Hallo lieve mensen, graag wil ik jullie bedanken voor de reacties die ik had op mijn vorige post.

Wie ik ook heel graag wil bedanken is N.K.U. Zij nemen met hun laatste challenge afscheid van ons kaartenmakers.
Zeer spijtig !! Maar ja… je moet nu eenmaal keuzes maken in het leven. 
Alle dames van NKU… heel heel heel erg bedankt voor alle kansen die jullie aan iedereen geboden hebben. Voor alle prachtige voorbeeldkaarten. Voor alle prachtige challenges die jullie hadden. Voor de kinderkaarten. Voor alle leuke reacties die jullie bij iedereen achterlieten. Voor de kaart van de week, voor de geweldige  sponsors die jullie wilden helpen met de prijsjes …… en ga zo maar door !!!!! Jullie dames zullen allemaal wel je weg vinden, en ik wens jullie heel veel succes met wat jullie gaan doen. Dat het ook zo succesvol zal worden als dit prachtige challengeblog. En ik kom jullie vast nog wel tegen in blogland. Een extra bedankje voor Judith, die nu workshops e.d. gaat geven. Heel veel succes met je nieuwe carrière.
Deze laatste challenge heb ik ook aan jullie dames geweid, om op deze manier jullie nog eens extra in het zonnetje te zetten met mijn kaartje. 
Met wel een brok in mijn keel neem ik afscheid, want jullie waren toch echt mijn favorieten. Het ga jullie goed !!!

Lieve knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:
N.K.U. #78 (Alles mag)

18 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Wilma,
    wat lief en attent,
    mooi kaartje heb je weer gemaakt!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat allemaal lief geschreven Wilma en wat een mooie afscheidskaart heb je gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, en wat een prachtige tekst Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt .
    Groetjes en een fijne dag .
    Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief hoor Wilma. Ik was ook bijna vanaf het begin hun volger en vind het ook jammer dat het stopt. Maar ze zijn niet de enige, gelukkig.Je kaartje is origineel en zal wel wat op de sentimenten werken, denk ik.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtig afscheidskaartje gemaakt Wilma,
    inderdaad heel jammer dat ze gaan stoppen,
    'liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart het is inderdaad spijtig dat ze afscheid nemen.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig afscheidskaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een attent idee, WIlma. En een prachtig kaartje heb je voor ze gemaakt!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend afscheidskaartje Wilma...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma. Wat een ;leuke kaart. Heel mooi is de tekst. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ikm schrok van de titel Wilma, ik dacht dat jij ging stoppen.
    Gelukkig niet zeg, we kunnen je mooie kaartejes etc niet missen hoor.
    Je afscheidskaart voor de NKU is ook weer zeer geslaagd.
    Mooi gemaakt met een prachtige tekst.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige persoonlijke kaart,erg mooi!
    Ik ben pas in Blogland dus geen idee wie dit is maar schijnbaar een groot verlies,jammer.
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief van je Wilma, om een persoonlijke kaart te maken. Ook ik deed graag mee bij de NKU.
    Leuke blog. Maar ja keuzes maken in het leven.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heb je heel leuk bedacht Wilma ...om dit prachtige kaartje voor hun te maken....een schitterend en warm gebaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart en de tekst, zo toepasselijk. NKU zal er vast en zeker heel blij mee zijn.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie afscheidskaart Wilma! Ook een erg mooie tekst! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest