woensdag 19 november 2014

Decembergroetjes

Hallo allemaal, heel erg veel dank voor alle lieve spontane reacties hoor, was weer super om te lezen.

En dan ben ik bij het ABC challengeblog de weekly Lucky winner, heb iets van MD gewonnen wat er nog aankomt. En bij Fadengrafik ben ik de randomwinnaar van Challenge 72, komt er ook nog aan, super hé !!!

Vandaag een kaart in heel veel wit en en beetje blauw, want dat doet toch aan de winter / kerst denken. Het plaatje heb ik van Tineke’s blog vandaan, geprint op wit tekenpapier. Het embossingfolder is van Boekenvoordeel, dit heb ik eerst met kobalt inkt bewerkt, dat was voor mij de eerste keer dat ik deze techniek heb gebruikt. Geeft een mooi effect moet ik zeggen, maar je ziet hier alleen een stukje van de rechter bovenhoek. De basis en een aantal gestanste patroontjes zijn van zijdeglans patroonpapier. Het overige is wit linnen papier. Alle gebruikte stansen zijn van MD inclusief de stempel, 2 bloemen en takjes. Dan nog een gekochte roos en 2 takjes van een Floral pons. In de 2 bloemen heb ik transparant/zilveren kraaltjes ingelijmd. Dat heb ik de laatste tijd vaker gedaan en het geeft net zo’n leuk effect als meeldraadjes vind ik. Nog een ster en wat plakparels en kerstkaart nr. ??? in de rij is klaar !!!
Wat vinden jullie van mijn winterse kerstkaart dames? Ik ben wel tevreden geloof ik.

Lieve knutselgroetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

Friday sketch challenge  #82 (Sketch)
Webshop Anmacreatief #38 (Kerst)

29 opmerkingen:

  1. hoi hoi Wilma,
    poe hee wat heb ik een hop gemist,
    bijna een weekje niet op het blog en dan heb ik een hele pagina vol met gemaakte kaartjes gemist!
    Knap hoor dat je zoveel inspiratie hebt en dan ook kan uitwerken,
    ik vind ze allemaal weer helemaal prachtig!
    Ook dit kaartje zo rustig en stijlvol!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! Heel stijlvol.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met die blauwe bloemen erbij, supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Wilma vooral de bloem met de kraaltjes vind ik mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, lief plaatje en mooi afgewerkt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél erg mooie kaart Wilma en dan die bloemen, juweeltjes zijn het!!!!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart Wilma,
    mooi in het wit met een prachtige bloementoef,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig je kaart met een mooi plaatje en bloemen.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Wilma. Alles past perfect bij elkaar!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldschone kaart Wilma en leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen, spannend wat de post komt brengen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaart heel leuk gemaakt met de mooie mallen . De kaart hieronder is ook een supermooie snoezige kaart TOP. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wilma wat weer een prachtig kaartje, alles zo mooi er op verwerkt, een toppertje hoor...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend!
    Heel chique, prachtige bloemen en heel mooi met de embossing!
    Super mooi gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk hé dat we zo nu en dan ook nog in de prijzen vallen met onze hobby? Je laat ons weer een prachtig kerstkaartje zien Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje van een kaart is dit, beeldschoon!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind hem super mooi echt een winters kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoveel wit maakt een kaart altijd erg stijlvol! Supermooi. Veel plezier met je prijsjes! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Wat een mooie kaart, heel gaaf gelukt met
    alle mooie technieken en kleuren en mallen ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige kaart Wilma! Heel chique met al dat wit en prachtige mallen, je plaatje en bloemen springen er mooi uit zo!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik sluit me aan bij de rest,een geweldig mooie kaart,je bent een kunstenares! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very beautiful card - I love the embossing and hint of blue. Thanks for sharing this with us at Friday Sketch Challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    Prachtige kaart ! En gefeliciteerd met je prijzen,
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd.
    Mooie kaart met wit en blauw.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma, ik vind hem prachtig! Sjonge, zo leuk met dat ronde kader en het plaatje erachter. Goed bedacht!
    En gefeliciteerd met je prijzen. Altijd leuk iets te winnen. Ben benieuwd wat de prijzen zijn!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woooooow die is echt schitterend Wilma....zo mooi met die blauwe bloemen.....SUPER super mooi gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze is echt geweldig Wilma! Ik kijk mijn ogen uit. Net als bij je andere kaarten hoor. Maar deze springt er helemaal uit voor mij.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart. Heel subtiel met het beetje blauw erbij. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest