zondag 16 november 2014

Happy birthday

Hallo lieve knutseldames, graag wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorige post. 

En weer een nieuwe volger erbij. Petra van harten welkom op mijn blog Ik hoop dat we elkaar nog heel veel kunnen inspireren en elkaars mooie creaties kunnen bewonderen.

Dan heb ik ook nog een heel erg leuk nieuwtje! !!! Ik ben gevraagd door Hanneke van Cards 2 Create, voorheen Hobby Home Artikelen of ik DT-lid wilde worden voor haar blog. Nou dat vond ik super hoor. Ik heb meteen volmondig ja gezegd. Vandaag staat voor het eerst mijn kaart op haar blog.

Nu mijn kaart. Deze keer een verjaardagskaart met craft en roze DP. DP komt van Action. De sketch komt van Cheerfull sketches. Tilda ingekleurd met Faber Castell potloden. De ronde vlindermal en bladeren zijn van Joy. Het ronde bloemlabel is van MD. Het ingekleurde label met de vlindertjes is een digi. Die heb ik ooit gekregen, en ik dacht van Cheerfull sketches. Hierop een tule strik met witte brad. Het DP, ronde labeltje, en het stempeltje heel subtiel geïnkt met oud roze. Op de bladeren een roos, in de linker hoek een zilverkleurig decohoekje, en nog wat plakparels. Wat vinden jullie er van dames?

Knutselgroetjes Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:

 Cheerful sketches  #18 (Sketch)
Time for magnolia  #71 (verjaardagskaart, tekst en vlinders)

28 opmerkingen:

  1. Een heel erg mooi kaartje!

    En gefeliciteerd met je dt-schap

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Zie je wel dat alles altijd goed komt! Van harte Gefeliciteerd met je DT schap en hopelijk heb je hier langer plezier van! Je kaartje is schattig in de zachte tinten en het stempeltje een scheetje! TOP!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo naamgenootje ;)
    Ik zie jou naam zo vaak voorbij komen dat ik eens een kijkje op je blogje ben komen nemen en sjonge jonge wat een creabea ben jij zeg! Ben meteen volgster geworden zodat ik niks meer mis.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je nieuwe DT-baantje Wilma en je eerste kaartje is direct al een super geslaagd exemplaar!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt Wilma! Leuk dat je met nog een kaart meedoet aan onze Challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Je hebt een prachtige binnenkomer gemaakt, als lid van het DT super mooi en van harte gefeliciteerd,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk kaartje weer Wilma, leuke stempel en mooi ingekleurd.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow schitterend!! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je nieuwe dt_job. Deze kaart is een leuke binnenkomer. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk vrolijk geheel heb je er weer van gemaakt.
    En gefeliciteerd met je dt schap.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi,
    wat een leuk nieuws, gefeliciteerd ! Mooie kaart heb je weer gemaakt,
    liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een prachtige kaart gemaakt naar die leuke sketch.
    Mooie kleurtjes ook.
    Gefeliciteerd met je DT plaatsje, ze konden geen betere uitkiezen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging je kaartje is prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd met je nieuwe "baan" ! Tilda is mooi ingekleurd !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart.Mooi kleuren, lekker fleurig en een leuke stempel Past perfect bij elkaar. Wat leuk dat je gevraagd bent voor in het dt-team van Cards 2 Create. Gefeliciteerd
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Gefeliciteerd met je DT schap, echt heel erg leuk voor je !
    En je kaart is ook echt super mooi ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een heel leuk kaartje Wilma....en ook gefeliciteerd met je DT-schap...veel succes met deze uitdaging...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Wilma, wat een mooie kaart! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart is dit ook geworden.
    Super mooi omgezet met onze sketch.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Even opnieuw Wilma , sorry er zaten nogal wat foutjes in, blogger gooide de tekst door elkaar.
    Wat is dit weer een super, super leuke kaart.
    Jij kan er wat van hoor, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een eer weer, maar je maakt ook heel mooie kaarten, dus dat verbaast em dan niet!
    Dit is een plaatje!
    Groetjes en veel pelzier in je nieuwe uitdaging!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk! Gefeliciteerd met je dt plekje!
    En wat een prachtig kaartje weer!
    Veel succes!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,
    super leuk dat je door Hanneke gevraagd ben. Veel succes en gefeliciteerd. Je kaart is prachtig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze Tilda is zo'n schatje! Echt prachtig gemaakt met de vlinders en de bloemen. Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooie kaart Wil!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gave draai heb je aan de schets gegeven ...ik vind hem heel erg mooi!
    Dank je wel voor het nogmaals gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest