zondag 2 november 2014

Kerst schudkaart

Hallo lieve knutseldinnen, heel erg veel dank voor alle reacties op mijn vorige creatie. Ik heb weer genoten.

Vandaag heb ik een kerstkaart om te laten zien. Gemaakt van 2 soorten DP in blauw en craft. Ik heb hier 3 frames voor gebruikt en over elkaar geplakt. Het plaatje komt van de kerstblok van MD vorig jaar, hier heb ik eerst de tekst op gestempeld, en rond gestanst. Ik heb heel veel kleine sterretjes in wit gestanst. Met een cirkelstans 2 transparante plastic velletjes rond gestanst, met plakband gedeeltelijk vastgeplakt, de sterretjes er in en verder dicht geplakt. Met smalle reepjes foamtape op het plaatje geplakt, daarop een blauwe rand. Van zilver de sterrenrand van MD hier weer op geplakt. Tot zover het schudgedeelte. Op de frames 2 stroken blauw kant. En daarop het schudplaatje. Van DP de kerstster gemaakt met blauwe bladeren, waar ik met transparant met zilveren kraaltjes in gelijmd heb. 
Dan 3 zilveren sterretjes. Van craft het hert als laatste. Van stempel lint een verfrommelde strik met een metalen decoratie. Op de strik heb ik glitter gespoten. Boven nog een metalen staartster. En onder van kleine blauwe strassteentjes een dubbele swirl gemaakt. De onderdelen zijn geïnkt met bruin, alleen de kerstster met blauw.
Ik ben weer heeeel benieuwd naar alle reacties hoor !!!

Lieve knutselgroetjes Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:

Sugarcreekhollow #98 (I can see clearly)
Dutch card lovers #221 (Kerst)
Everybody art #298 (Stars + crystal)
Hobby home hobbyartikelen #15 (Blauw en kraft)
Lotusbloempjes creablog (Kerst, alles mag) (B)
Anmacreatief #38 (Kerst)

41 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een plaatje, Wilma!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit. Mijn complimenten.
    Fijne zondag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma. Wat prachtig deze kaart.De kleurencombi is zo mooi. Leuke mallen heb je gebruikt. de sterren komen superleuk uit. Ik ben er weg van. Ik heb ok al gemerkt dat de hertjes het heel leuk doen op kerstkaarten.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart! Mooi deze kleurencombinatie!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt ! En leuk dat je meedoet met mijn challenge,
    Liefs en groetjes van Willeke

    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/2014/10/challenge-60-dagen-tot-kerstmis-60-days.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je kerstkaartje Wilma, prachtig gecombineerd allemaal...

    groetjes en een hele fijne zondag...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer geweldig, je kaarten en ook natuurlijk je hartendoosje die had ik al in het echt gezien dus dan is hij nog mooier.

    Lieve groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart in deze kleuren Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card, love the details and colors! Thanks so much for joining us at Sugar Creek Hollow!!

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Wat een mooie kleuren,
    echt een schitterende kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,

    Prachtige kaart.De kleurencombinatie is heel mooi.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wilma
    Wat een prachtige schudkaart, En wat is je bloem gaaf.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit mooi Wilma, ik kijk mijn ogen uit, hier heb je wel wat werk aan gehad, maar het resultaat is dan ook prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige schudkaart is het... en je creatie hiervoor is ook schitterend, je bent goed op dreef :)!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie schudkaart Wilma
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie schudkaart heb je gemaakt, Wilma,
    wat een prachtige strik
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oei, bij het opschonen van mijn leeslijst heb ik je per abuis eruit gegooid!!! Foutje, ik heb een aantal mooie creaties gemist zie ik
    dit is een prachtig kerstkaartje.


    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige en bewerkelijke kaart, de kleuren zijn erg mooi gekozen, alles samen maakt het tot een bijzondere kaart!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    je schudkaartje vind ik erg mooi geworden. De kraftkleur ziet er warm uit zo in combinatie met de andere kleuren.
    En de doos hieronder had ik helemaal gemist. Wat een bjoetie zeg! Prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous, adorable card.
    Thank you for joining us on Everybody Art Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie, warme kaart, vol details! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is weer een kaartje waar je lang naar kunt kijken en dan de vele details zien. Hij is prachtig!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma'
    Zo wauw wat een prachtige kaart weer .
    Zo veel moois op te zien geweldig leuk gedaan .
    En ook je babydoosje hieronder ook weer zo super mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart.
    Bedankt dat je meedoet aan de challenge bij cards2create (voorheen hobbyhome). Succes!
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma,

    Leuke schudkaart heb je gemaakt heel veel moois te zien.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wilma,
    Je hebt er weer iets bijzonders van gemaakt leuk hoor met de sterretjes in het schudgedeelte.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige kerstkaart. Een schudkaart is altijd leuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi Wilma,
    deze kaart is wat kleurenstelling helemaal
    naar mijn hart, mooi en die kerstroos zo mooi blauw,
    leuk zo een schudkaart!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wilma,

    Je had een berichtje achter gelaten op mijn blog betreffende volger worden wat niet lukte.Ik heb geen emailadres van je.Dan maar op deze manier.

    Eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe het komt dat de naam van je man tevoorschijn komt.Dit kan ik zo niet beoordelen.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat mooi zeg dat geel erbij.
    Mooie kaart.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig! Wat heb je een geweldige kleuren combi gemaakt! Zo warm. Heel bijzonder.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi hoor, super gedaan. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart.
    Leuk dat je meedoet bij het hobbyhome blog.

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Wilma,
    wat een mooie schudkaart
    en prachtige kleurtjes heb je gebruikt
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en ik vind de details geweldig leuk. Fijn dat je meedoet aan de challenge van SCH.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  38. gaaf! ik vind de zilveren sterrenrand erg mooi! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een stijlvolle kerstkaart! Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Fabulous details on this gorgeous Christmas card. Great design and embellishments. Thanks for joining us at Sugar Creek Hollow.
    Amelia (DT Sugar Creek Hollow)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest