dinsdag 18 november 2014

Kerstlandschapje

Hoi mensen uit het bloglandje, wat heb ik toch weer genoten van jullie leuke reacties, was weer super !!! Bedankt voor alle felicitaties dat ik bij Cards 2 Create DT-lid ben mogen worden. Heel fijn dat jullie zo meeleven met iedereen in blogland. Dat doet een mens wel goed hoor !!!

En dan heb ik ook een nieuwe volger, mijn naamgenootje Wilma, ik heb je moeten zoeken als volger Wilma en je bent in mijn anonieme terechtgekomen zonder foto. Ik hoop dat ik je nog heel vaak kan inspireren en dat jou blog ook zichtbaar word voor mij, dan kom ik je ook wat vaker bezoeken. 

Nu mijn kaart !!. Een winterse kaart voor de kerst. 
Het zou leuk zijn als er dit jaar met kerst een maagdelijk wit pak sneeuw zou liggen als we ’s ochtends wakker worden. Ik vind dat altijd zo prachtig. Tot ik er zelf door moet hihi, dan word het minder !! Ik heb een doorkijkje gemaakt met een plaatje van een landschapje er achter. Alle gebruikte materialen zijn van MD, behalve de witte linnen basiskaart, de kantjes en het blauwe strassterretje. Ik heb me met deze kaart eens lekker uitgeleefd. Veel gesso-randjes en glitter voor een sneeuweffect. De bloemen zelf gemaakt met de MD stansjes, in de hartjes van de bloemen eerst geïnkt met blauw en daarna witte kraaltjes erin gelijmd. De stempel is gekleurd met Faber Castell. Op de hertjes met een witte gelpen stipjes gemaakt. E.e.a. geïnkt met blauw. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden !!!

Lieve knutselgroetjes Wilma









Met deze kaart doe ik mee bij:

Mariannedesign #116 (Winterse kaart met doorkijk) 
Kleuren met potloden  (Bingo) bloemen - blauw - tekst
                                                                      blauw - vogels - lint/kant

29 opmerkingen:

  1. Het is weer een mooi kleurrijk door kijkje geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Prachtige winter kaart met weer zoveel moois erop te bewonderen ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een frisse, vrolijke kaart heb je gemaakt Wilma
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart, mooie kleuren, mooie bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of ik hem leuk vindt prachtig gemaakt Wilma.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je zeker uitgeleefd op deze kaart Wilma! Hij is echt prachtig geworden en er is zoveel moois op te zien. Knap gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart Wilma, er is zoveel moois op te zien en wat een gaaf effect als je er een lampje bij zet.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    wat een mooi kaartje en zo'n leuk effect als er een lampje achter staat ... heel mooi gedaan !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt en wat leuk zo met het lichtje erachter. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende wintersekaart Wilma , leuke doorkijk en mooie detais....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super mooie doorkijk kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig resultaat van al je werk.
    Super gedaan Wil
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat mooi Wilma, mooie details, een kaart waar je weer trots op mag zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart,mooie bloementoef .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super leuke/mooie kaart!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wouw heel sfeervol Wilma!!! gaaf bedacht hoor ziet er toppie uit!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf kaartje, Wilma! En weer van alles te ontdekken.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wil, wat een schitterende kaart is dit. Prachtige details. In de nachtdienst kon ik niet reageren bij je, de foto's waren lege vlakken. Gelukkig nu wel. Enne...gefeliciteerd met je 18e verjaardga! hihihi....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super zeg!
    Helemaal mijn kleur dit blauw!
    Prachtig zo'n doorkijkje maakt het heel speciaal!
    Fijne avond!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk doorkijkkaartje Wilma....heel mooi ook in die blauwe kleurtjes ....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mooie kaart Wilma je hebt je lekker uitgeleefd met je hobbyspulletjes.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    Wat een prachtige kleurencombinatie heb je gebruikt,het is erg mooi!
    Geen idee wat je bedoeld met anoniem maar ik krijg helaas geen foto bij m'n profiel geplaatst,hij blijft maar draaien als ik een foto geselecteerd heb,jammer hoor. In ieder geval bedankt voor je warme welkom. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige kaart heb je gemaakt Wilma!
    k'Vind het zo leuk dat je meedoet aan onze Bingo challenge bij Kleuren met Potloden.
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart. Heel mooi in deze kleuren en het leuke plaatje en stempels. En hele leuke details, de bloementoef is ook prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi kaartje, het doorkijkje doet het goed! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooie kaart Wilma, leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Kleuren met potloden.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest