maandag 24 november 2014

O dennenboom

Hoi hoi alle knutselaars van blogland, wat waren er weer veel leuke reacties, leuk hoor !!

Op deze kaart zitten 2 Magnolia stempels op verwerkt, ingekleurd met Faber Castell potloden. De kleuren van de kaart zijn geïnspireerd door mijn eigen kerstspulletjes. Ik heb een kunstkerstboom met grote witte vlokken sneeuw erop, de kleuren van de ballen zijn rood (bloem en strik van Rudolf) en een beetje parelmoer oker, vandaar de okergele basiskaart en bladeren. We hebben ook een Rudolf onder de kerstboom zitten in dezelfde kleuren als op de kaart. Boven langs de rand, op het hekje, en een klein beetje op de bloem wat tempexballetjes voor een sneeuweffect. Nog wat houten sterretjes met glitter en op de ster 1plakparel. Gebruikte mallen zijn de ronde stans, ster, hekje, bloem en swirl van MD, de onderste ster bladeren en kleinere swirls van Joy, en het label dacht ik van Spellbinder, deze heb ik van Mar Knutsel afgelopen zomer een paar van haar mogen stansen. Ik kijk al weer uit naar jullie reacties !!!

Knutselgroetjes Wilma









Met deze kaart doe ik mee bij:

Time for magnolia #72 (Kleuren, kerstversiering in de kerstboom)
Magnolia mania challenge #101 (Christmas tree)
Time for magnolia  #73 (Gebruik je favoriete magnolia stempel)

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!
    Het doosje hieronder vind ik ook supermooi. Dat had ik ff gemist.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,

    Prachtige kaart.Het hert is heel leuk.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldige kerstkaart Wilma, schitterende stansen heb je gebruikt en die bomen vind ik super zoals je ze hebt ingekleurd, geen nespsneeuw nodig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Heel mooi met de rendier en kerstboom stempels. prachtig ingekleurd en prachtig afgewerkt met mooi kleuren en details.
    Ook het houtendoosje vind is heel gaaf. Leuk met het schoentje erboven op en het sokje erin.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren heb jij gebruikt,erg leuk!
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer mooi Wilma, Je stempels zijn prachtig ingekleurd!
    Super geslaagd een heel mooi totaal plaatje!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart. Leuk detail vind ik die tempex bolletjes die je hebt gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kerstkaartje Wilma, de stempeltjes zijn schitterend ingekleurd ....een prachtig geheel...

    En je doojes hieronder is ook GEWELDIG MOOI!!! heel romantisch...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat mooi gemaakt Wilma,prachtig geheel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, die Rudolph is helemaal geweldig! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermnooie scene heb je gemaakt. Ik blijf kijken!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,

    Wat een beauty van een kerstkaart raak niet uitgekeken super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Wilma
    Je kaart is schitterend, er is weer zoveel op te zien, echt prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Wilma wat mooi, en wat is je Rudolf prachtig.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Wilma, mooi die sterren waar Rudolf overheen springt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig geheel, erg leuk in elkaar gezet!
    Een vrolijke kerstkaart, met hele leuke accenten!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma
    Wauw wat een geweldige kerstkaart weer .
    En wauw ook zo mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    wat een leuke kaart ... en wat een schattige stempel !
    Je roze doosje van afgelopen zondag is trouwens ook erg leuk,
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er prachtig uit.
    Mijn complimenten.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh dennenboom wat ben je weer schoon.
    Het i weer een prachtkaart geworden waar vele leuke dingen op te zien zijn.
    Prachtig Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwww erg mooi gemaakt Wilma. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb niet gerecycled hoor Wilma het zijn mini melkpakjes die ik van een patroontje heb gemaakt, hihi
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een pracht van een kerstkaartje.
    Mooie details mooi van kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest