zondag 23 november 2014

Roze houten doos

Hoi bloggers in blogland, iedereen weer super bedankt voor alle reacties op mij vorige post.

Vandaag heb ik een houten hartdoos als cadeauverpakking opgepimpt in roze, ik vond het zo leuk om te doen dat ik daar maar gelijk na de blauwe doos voor een jongetje, ook voor een meisje aan de slag ging. De doos is hetzelfde als de vorige, alleen met Roze DP en een meisjes schoentje er op. Op dit schoentje heb ik roze koord voor veter gebruikt en plakpareltjes. Verder zou ik zeggen , kijk even terug naar de omschrijving van de blauwe doos geplaatst op 1 november j.l. 
Wat vinden jullie van deze uitvoering dames.

Knutselgroetjes Wilma










Met deze creatie doe ik mee bij:
Duymelot (Kadoverpakking)

22 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor die doos. En heel mooie kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend! Je zou zoiets moois maar krijgen......
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig Wilma, zo prachtig beplakt en al dat kant, wouwie!
    Alleen zou ik een wit sokje hebben gekozen voor deze girl variant.
    Verder ziet het er snoezig uit....fijne zondag verder!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een wit sokje. Lijkt op de foto een beetje grijzig.

      Verwijderen
  4. Mooi gemaakt Wilma , fijne zondag ,
    Grtjsss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige doos Wilma!!
    het past echt mooi bij elkaar, super!!

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer een kijkgenot van gemaakt, Wilma! Dat schoentje....
    Zo leuk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh dit is weer zo mooi Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    het ziet er supermooi uit, wat schattig met het schoentje, heel erg MOOI..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermeisjesachtig hart is dit geworden Wilma.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Wilma, het schoentje is een echte blikvanger, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuk zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig,je heb weer goed je best gedaan.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Wilma,
    wat een prachtig hartdoos heb je weer opgesierd!!!!
    leuk dat babysokje ter afwerking!
    Ook het doosje hieronder vind ik helemaal superss!!!
    Mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie doos, erg mooi uitgevoerd in prachtige materialen!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai, amai wat een prachtige creatie.
    Zoveel moois op te zien.
    Het is een echt bijoeke.
    Prachtig Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat een superlief doosje weer Wilma. Ik ga het onthouden hoor, wij hopen eind december voor de 2e keer opa en oma te worden en dit is wel een heel leuk kraam-idee.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest