donderdag 11 december 2014

Blauwe kerstkaart

Hallo lieve knutselaars, dank je wel voor jullie reacties op mijn vorige post.

Deze keer heb ik een kaart met een gestempeld plaatje. Het hertje met licht bruin, de sterretjes met licht blauw, de tekst met rood, en de boom met watervaste bruine inkt waarna ik deze heb ingekleurd. Kobalt blauw satijnglans papier. Dp is van een kerstblok met sneeuwsterren. De donkere strook is een restje MD waar ik boven een kantje langs heb geplakt. 
Het vierkante frame is van Joy en de zilver glitterfoam kerstboom en sterretjes zijn van NS. De takjes en poinsettia’s zijn ponsen van Floral. 
Dan nog donkerblauwe plakparels. 
Wat vinden jullie van mijn stempelkaart dames ??

Knutselgroetjes Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:
Stampin your way  #17 (Kerstboom op kaart)

12 opmerkingen:

  1. Erg mooi in elkaar gezet!
    Je hebt de stempel prachtig ingekleurd en er een mooi kerst tafereeltje van gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb er weer een paar gemist, sorry, maar ze zijn weer prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gestempeld kaartje Wilma, de prachtige details maken het weer helemaal af.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met mooie bloementoef!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma. De kerstboom is ook erg leuk maar niet echt anders als anders en dat was de opdracht van de challenge hihi.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie mallen heb je gebruikt en ook het plaatje heb je super ingekleurd. Een prachtige kaart is het geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beeldige bloemetjes en mooie mallen Wilma, leuke kerstkaart met mooi ingekleurd plaatje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een dotje! Erg mooie boompjes en bloemetjes, Wilma!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Wilma, stempelen gaat je goed af!
    Schitterende bloementoef en wat een mooi kantje...

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Het is weer een fleurig geheel een echte Wilma kaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Wilma,
    ik vind je kaartje weer een plaatje!!!
    Mooi van kleur en elke detail zo mooi!!
    Mooi ook ingekleurd!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    wat een leuk afdrukje en de mal is prachtig, ik vind de bloementoef met de parels super..mooi gemaakt !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest