donderdag 4 december 2014

Een kleinzoon

Hoi hoi blogdinnen, dank je wel voor alle spontane reacties weer.

Deze keer een smalle hoge kaart in bruintinten, deze is gemaakt van de restanten van een andere kaart. Het DP  papier was van Pion net als het plaatje. Roestbruine basiskaart. De stansen van Rest Craft, hieronder rest donkerbruin Papicolor. Ook het hartjes labeltje en de bloementoef met takjes en het hoekje is van restpapier, maar ik weet niet meer van welke firma. Alle gebruikte stansen zijn van MD. Onder de bloeentoef van kant met gouddraad een rozet gemaakt. Op het label tekst van Gouden stickerletters. Op het fotomalletje een wit satijn strikje met een pareltjeshartje. E.e.a. geïnkt met bruin. 
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden !!!

Lieve knutselgroetjes Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:
Addicted to stamps #92 (Lots of Layers)

29 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bijzondere kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel apart kaartje Wilma je hebt orginele ideëen zeker geen standaard. Mooi gedaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi lang kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend! Ik raak niet uit gekeken....:).
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow Wilma dat is een schitterend geboortekaartje, prachtig in deze vintagestijl....er is zoveel moois op te zien.....en ook in deze vorm heel leuk...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model kaart, Wilma! En mooi gemaakt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chique hoor. Een heel erg mooi geheel met een prachtige uitstraling.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je kaart is prachtig en zo schattig gedaan , mooi joh! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma, kom ook weer ff kijken op je blog, even wat minder op blog geweest vanwege verdrietige omstandigheden maar pak beetje bij beetje de draad weer op, geeft ook wat afleiding, maar je hebt een schitterende geboortekaart in elkaar gefreubeld hoor, echt heel erg gaaf....

    groetjes en een fijn weekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig Wilma!
    Vooral de roosjes vind ik top. Het lukte mij maar niet om ze zo mooi te krijgen, daarom heb ik de mallen verkocht. Dus nu ik zit met verbazing te kijken!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    dat is echt supermooi, hele leuke vintagestijl en je bloementoef is super.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    superleuke kaart !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. chique en stijlvol Wilma, een mooi apart kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma. Wa een mooie chique kaart. Hele leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart. Prachtige bloementoef en mooi chique dp en prachtige details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een plaatje Wilma. Erg mooi gedaan. Leuk dat je mee wil doen aan de challenge bij Addicted to stamps maar dan moet je toch echt ergens een stempel (al is het maar een tekst) gebruiken en die zie ik niet...???
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had het zelf ook gezien. Dit is écht een vergissing, sorry!!
      gr Wilma

      Verwijderen
  17. Met de lots of layers is het zeker gelukt. Er gebeurt zó veel op je kaartje, ik zie steeds weer wat nieuws. Mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende kaart Wilma. Ik vind het supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, Wilma. De roosjes vind ik schitterend van welke mal zijn die gemaakt.?

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze mallen zijn van MD ,nr LR0256
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie kaart
    prachtig afgewerkt met je mooie eigengemaakt bloemen

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Vind het werkelijk een topper met die bloemen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi wilma,
    prachtige vintagekaart in prachtige kleuren,
    ook de bloementoef vind ik geweldig!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful Details.. FAB embossed Details.. Great layers.. Stunning Card. Colors are very special and Beautiful!!
    Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest