woensdag 17 december 2014

Engeltjes samen

Hallo beste freubelaars, dank voor jullie reacties op mijn laatste kaart.

Deze keer een voor mij wat rustigere kaart. Wit satijnglans patroonpapier als basis en het gestanste gedeelte. DP is van JBS (glossy) en Dovecraft Back to Basic 4. Alle gestanste malletjes zijn van Joy op de ster na want die is van MD, net als de stempel en het engelenplaatje. De kerstman in zijn arrenslee met zijn rendieren is uit wit linnen gestanst. Ik heb er nog een paar plakparels opgeplakt en verder vond ik het eigenlijk genoeg. 
Rustig maar toch vind ik de kaart mooi, dus ben ik tevreden. 
Wat vinden jullie dames ?

Knutselgroetjes Wilma.






Met deze kaart doe ik mee bij:

 Friday sketch challenge #84 (Sketch)
Duymelot (Kerst - Nieuwjaarskaart)
Webshop Anma creatief #39 (Alles mag)

19 opmerkingen:

  1. Elegantie ten top!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma, deze kaart is ook erg mooi! Inderdaad wat rustiger maar zo komt alles goed tot zijn recht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Wilma
    mooie combinatie van stansen

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, mooie zachte kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Wilma

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart Wilma,
    wat een mooie zachte kleuren, super alle mallen gecombineerd,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, Wilma. Mooi kleuren en prachtige details en plaatje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en zelfs een chique kerstkaartje Wilma....schitterend afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw je kaart is weer een toppertje Wilma, zo laat op de avond is het weer genieten hier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog een leuke kerstkaart.
    Geen gemakkelijke sketch om wat mee te doen, maar daar ben jij wel erg goed in geslaagd.
    Mooi gedaan Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is wel een schitterend kaartje, Wilma! Erg elegant.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card you made! I like how you take our sketch.
    Thanks tor joining at Friday Sketch :-))
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love the colours you used on the card. Great take on the sketch. Thanks for taking part to Friday Sketches Challenges. Merry Christmas and Happy New Year, Maja DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wilma,

    Wat een prachtige kaart zeg. Ook de kleuren helemaal mijn ding!!
    Leuk dat je meedoet op ons Duymelotblog.

    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest