vrijdag 19 december 2014

Mini kwartetje

Hoi hoi beste volgers, dank je wel voor jullie spontane reacties op mijn vorige kaart.

Eerst wil ik mijn nieuwste volger Helene van harte welkom heten. 
Dat we elkaar maar heel vaak mogen inspireren. Ik kom nog een kijkje nemen op je blog. 

Dan mijn mini kaartjes. Dit is voor mij helemaal nieuw, en volgens mij zijn het CAS-kaartjes ?? Wit linnen als basis. Dp van een kerstbloc van Action. De gebruikte mallen zijn van MD en de stempels van Boekenvoordeel. Dan heb ik een koordje en strikje van rood twine gemaakt en afgewerkt met witte plakparels. Geïnkt met bruin en blauw. 
Wat vinden jullie van mijn mini-baksels !!!

Lieve knutselgroetjes Wilma




Met deze serie kaartjes doe ik mee bij: 
Dutchcardlovers #224 (Serie, 4x kleine kerstkaartjes)

30 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes heb je gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi zijn ze geworden en vast leuk om te maken, Wilma!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zij heel leuk Wilma, lieve kaartjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze heel mooi Wilma, de kleurencombinatie zwart-wit-rood blijft een sterke en heel mooi die stempel aan de binnenkant.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een ontzettend leuk serie heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heel mooi setje van 4.
    Ze zien er zo lief uit en fijntjes afgewerkt.
    Prachtig gedaan Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, hoor. Wat mij betreft mag je dit vaker maken 😃.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kwartetje. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vier kaartjes met hetzelfde idee en toch helemaal anders! Mooi gedaan Wilma!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je erg leuk gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi van buiten en van binnen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende en mooi afgewerkte kaartjes, prachtig! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige set kaartjes Wilma! Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve kleine kaartjes Wilma
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele gave mini-baksels! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaartjes Wilma,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaartjes. Heel gaaf. Ik ga het van je na-apen. Vind je toch niet erg? Alvast voor volgend jaar. Nu zijn alle kaarten op de bus. Ik vind ze echt gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaartjes Wilma! Vind ze echt geweldig mooi, leuk de binnenkant mooi aangepakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke mini kaartjes zijn het geworden!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie serie kaartjes Wilma

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super serie Wilma, ik ben verliefd op de hertjes. ;) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige serie CAS kaartjes heb je gemaakt, Wilma,
    ook dat ligt je goed, ze zijn erg leuk!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Ans,
    dit zijn leuke kaartjes zeg !JIj bent ook van alle markten thuis!
    Ik vind het leuk zoals je het uit gestanste hebt terug geplakt!
    ook het kaartje hieronder had ik eventjes gemist,
    heel mooi gemaakt
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma. Wat leuke mini kaartjes leuke mallen heb je gebruikt Ziet er mooi uit op deze manier gemaakt. Gezellige kaartjes zijn het geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest