zondag 14 december 2014

Vlinders en dolfijnen

Hoi hoi knutsel frutseldames, een fijne zondag iedereen. 
Gisteren een gezellige hobbymarkt gehad in Noord Holland samen met mijn camping / knutselvriendin Marian van het Mar Knutselblog. 
En aangezien ik helemaal in het Brabantse woon hebben we er een gezellig weekendje van gemaakt, heerlijk met zijn 4-tjes bij elkaar bijkletsen Ik zit momenteel dus gezellig in Noord Holland, maar ik heb toch maar ff een kaartje geplaatst in de ochtend. Jullie hebben mij de afgelopen 14 dagen wat minder vaak gezien op mijn eigen blog, maar ook met het geven van reacties. Ik ben nogal vaak naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek, maar ik heb ook nogal zitten knutselen voor de hobbymarkt. Ik kan natuurlijk niet met een half lege kraam daar gaan staan he !! Vanaf nu zullen jullie mij weer vaker zien. Mijn excuses voor de lange stilte.

Deze kaart heb ik gemaakt voor Cards2Createhet is mijn beurt om weer wat te plaatsen. Veel roze en Kraft, met een dixi topper als plaatje. 
Een Spellbinder voor het rechthoekige frame en label. Van MD het ovaal, de cirkelframe’s, de bloemen en de swirl. Van Joy de takjes en de standaard. Een kanten strik met een dolfijnencharm, vlinders van een Pion-vel, een metalen ornament met een roze nepsteen (ziet er wel mooi uit toch !!) 
Twee patelhartjes en pakparels beide in wit. Het DP van De cirlkes is Glooy papier van JBS, bij het Kruidvat gekocht een aantal weken terug, ik vind dit erg mooi papier. Wat vinden jullie er van Dames ??

Lieve knutselgroetjes Wilma.










Met deze kaart doe ik mee bij:

W.L.V.C. #37 (Vintage, met een kind en een dier)
Hobbyvisiondt #33 (Fotoinspiratie - bruin, grijs, roze en creme) 
Webshop Anmacreatief #39 (Alles mag)

27 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Wilma en geniet van je weekendje.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is prachtig. Echt een parel

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even rustig aan en daarna weer binnenkomen met zo'n geweldige kaart!! Echt prachtig Wilma. Geniet van je weekend,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Wilma!! Geniet maar lekker van jullie leuke weekend!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje is het weer geworden, Geniet nog even van je geweldige weekend. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig Wilma en nog een gezellige dag gewenst.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Wilma, mooi papier.
    Sterkte met de onderzoeken.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Wilma. Mooi geheel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi Wilma.
    Een leuke combinatie van prachtige materialen in een tof kaartmodelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Wilma. Mooi de kleuren combinatie en details. De vlinders vind ik ook heel gaaf om te zien. Trouwens genoeg mooie dingen op je kaart te zien. Gezellig hé, Z'on weekend. Lekker kletsen en knutselen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een schilderijtje op zich, Wilma, Prachtig gedaan met die bloemen, vlinders en strikje. Het plaatje is ook lief.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Wilma,
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt,
    leuk dat je zo een weekend uit bent!!!
    Hopelijk tob je niet al te erg met je gezondheid!
    heel veel succes!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    Schitterende creatie met mooie details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er weer top uit Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Wilma,
    mooi gebruik van mallen en papier, lief plaatje !
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan Wilma. Maar je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik hoop dat de onderzoeken iets hebben opgeleverd.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie vintage kaart! Erg leuke details allemaal.

    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En alweer laat je zo'n beauty zien Wilma. Mooi in die zachte tintjes, een ontzettend lief kaartje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    jullie zijn vast een leuk stel bij elkaar, Wil Frutsel en Mar Knutsel, hihi, ik vind het een vondst!
    Ik hoop dat het onderzoeken waren die niet vervelend waren en dat er iets uitkomt waar je wat mee kunt.
    Je kaart is echt supermooi! Prachtige details allemaal!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterend vintage kaartje Wilma klasse hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    wat een prachtig kaartje ben er helemaal weg van
    super mooi !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    prachtige kaart heb je gemaakt ! De kleurencombinatie is heel mooi zacht,
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gezellig om met je knutsel-vriendinnen er een weekendje tussenuit te gaan...
    Je hebt een mooi kaartje gemaakt Wilma. Ik heb het papier ook gezien bij het kruidvat en hebt de verleiding weerstaan, hahaha!
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wouw Wilma, prachtig gedaan, Helemaal mijn smaak. Leuk dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Fijne dagen. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest