donderdag 29 januari 2015

CAS-kerstkaart week nr. 5

Hoi hoi Dames, dank je wel voor alle reacties op mijn vorige kaart. Ik was er weer heel blij mee.

Deze keer een Cas-kaart. Basispapier is crème met zijdeglans hulstopdruk. Ik heb van MD een ster van echt muziekbladpapier gestanst. Opgeplakt op de bruine ster die ik met de hand heb geknipt. Eerst met potlood om de mal heen dan heb je altijd de perfecte maat. Het engeltje is een stempeltje wat ik ook met de hand heb uitgeknipt.. De sierlijke kerstboom is een malletje van MB. Alles op de kaart geplakt, en een stempel  erbij gezet.2 Bindkoordjes om de kaart gespannen en vast gestrikt. Ten slotte nog wat heel lichtbruine plakparels.
Wat vinden jullie van mijn CAS dames, begin ik het te leren ?? Hihi.

Frutselgroetjes Wilma



27 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij weet van iets eenvoudigs wel een heel mooie kaart te maken. Mooi gedaan Wilma,
    Lia, DT 52 Weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan hoor. Ik begin altijd CAS maar eindig er niet mee.

    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Groetjes Monique DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig, wat mij betreft ben je geslaagd hoor met het maken van een CAS kaart.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, hoor. Heel stijlvol.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een knots van een fout had ik in mijn vorige berichtje staan.
    Volgens mij hoef jij dat niet te leren, Wilma hij ziet er prachtig uit.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart ziet er goed uit, en die kerstboom van MB is waanzinnig Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kerstkaart gaat de moderne toer op en ik vind hem best wel leuk gemaakt. Weer eens wat anders hè Wilma.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een pracht van een kerstkaart Wilma. Je CAS kaart ziet er super uit.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Wilma. Mooi die kerstboom.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor je CAS kerstkaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja Wilma je bent uitgeleerd hoor met CAS ;) Heel mooi gedaan! Ik vind een eenvoudige kaart altijd zo lastig! Wat zeg ik?! ... het lastigst!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    Leuke CAS kaart heb je gemaakt, mooie ster en mooi afgewerkt met het touwtje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou Wilma, deze techniek bezit jij ook helemaal,een prachtig CAS kaartje.... daar hoef je niets mee voor bij te leren....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje Wilma, leuke details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, het gaat je prima af Wilma CAS! deze is ook weer heel mooi

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart. Prachtig door eenvoud en de mooie materialen die je gebruikt heb.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma, ik vind hem prachtig. Dit gaat je ook goed af. Of je het begint te leren? Volgens mij kon je het al!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Wilma,
    vind ik altijd zo knap van je, dat je zoveel diversiteit hebt!
    Dit kaartje zo mooi en als ik naar beneden scroll zie ik Tilda popjes ook weer zo mooi en ook het kaartje in het paars zo mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    goed gedaan hoor ! Erg leuk !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma, wat een mooie kaart heb je gemaakt, en het is inderdaad heel knap dat het een CAS kaart is geworden, want dat is niet gemakkelijk om te maken. Je hebt je kaart gelinkt bij 52 WTC, hiervan is het onderwerp van de challenge, eten. Ik kan dat op je kaart niet vinden. Je mag je kaart wel gewoon mee laten doen met de donderdagkaart, maar hier linken is alleen voor de kaarten van de Challenge eten. Leg me even uit, of ik iets mis, anders moet ik je helaas verwijderen, je link. Groetjes, Ingrid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

  24. Heel gave kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest