vrijdag 9 januari 2015

Chocolade

Hay-die-hoo freubelaars, wat had ik toch weer lieve reacties, bedankt iedereen hiervoor.

Ik wil eerst heel graag mijn nieuwste volger Misseke een warm welkom heten, en ik hoop dat we elkaar nog heel vaak mogen inspireren, en mogen genieten van elkaars creaties !!

Dan nog een leuk nieuwtje want bij KIC ben ik de winnaar van de laatste challenge, super toch !! 

Dan nu mijn creatie. Deze keer een houten box mooi gemaakt met beige/bruin DP. Eerst de vorm van de bovenkant geknipt als een kaart, en op de box geplakt. Daar na de zijkanten bekleed met DP en 2 soorten kant, en ook opgeplakt. Het overige papier wat ik heb gebruikt is craft van MD, 
d. bruin papicolor, en beige zijdeglanspapier. Het hart, cirkelframe, kleine hartje en takjes gestanst in die 3 kleuren, de swirls in metallic zilver. Met de takjes swirls en 3 bloemen een toef gemaakt. Op het grotere hart de tekststempel van MD. Geïnkt met bruin. Alle gebruikte mallen  en het plaatje zijn van MD. Ik heb deze kleuren gebruikt omdat ze me ook echt aan chocolade doen denken, en ik ga hem dan ook heerlijk vullen met bonbons voor een mooi en heerlijk kadootje. Ik heb geen chocolade stansmallen kunnen gebruiken omdat ik die simpelweg niet heb.
Maar zo moet ik volgens mij ook met de MD challenge mee mogen doen omdat het onderwerp van mijn projectje toch zichtbaar chocolade is. 
Zelf vind ik de box wel geslaagd, wat vinden jullie er van ??

Lieve knutselgroetjes Wilma










Met dit projectje doe ik mee bij:

 Mariannedesign #120 (geschenkverpakking, chocolade)
Knutsels en kadootjes #jan. (Zilver op kaart) (hartkaart op doosje)
Everybody art #306 (Bingo) Lace - Dolly - flowers
Creaine #44 (Bingo) Bloemen - Kant/lint - Zilverwit

48 opmerkingen:

  1. Wat een schattig doosje zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow Wilma dit is een leuk doosje en de inhoud mmmm

    Fijne dag groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een cadeautje voor een cadeautje...:-), prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er prachtig uit! Maar allemaal wel heel verleidelijk :-) En dat met mijn goede voornemens. Dank je wel dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma.
    Allereerst nog bedankt voor je felicitatie voor de geboorte van onze kleinzoon. Het is een lief en rustig mannetje en ik heb al heerlijk met hem gekroeld.
    Wat is je chocolade-doosje een beauty geworden zeg, zo prachtig gepimpt. Echt een super cadeautje om te geven en te krijgen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend je chocolade doosje.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma. Wat heb je dit leuk gemaakt. prachtige versiering op dit doosje. Een leuke weggever. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creatie heb je gemaakt Wilma. En al dat lekkers erin... mmmm lekker.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow heel leuk. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooooow Wilma wat een prachtige creatie, met wel een heerlijke inhoud.....je brengt me op een idee hiermee.....er komen hier nog enkele speciale verjaardagen aan....dusssss... die komt op mijn to-to lijstje nu....

    groetjes en alvast een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend gemaakt Wilma, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Creaine, succes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn mond valt open bij het zien van deze mooie creatie.
    'k Zou wel een slabbertje kunnen gebruiken, want als ik zie waarmee je ze opgevuld hebt, komt het water me in de mond.
    Ontzettend mooi gemaakt, met leuke materialen en in hele mooie kleuren. Zijn het Belgische bonbons? Zo niet is dat wel jammer, want die zijn toch nog altijd het lekkerst hè Wilma.
    Beeldschoon gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn idd van die overheerlijke belgische bonbons, jammie!
      Het is gevaarlijk zolang het nog bij mij in huis staat hoor. Ik moet me acht op de vingers tikken, AFBLIJVEN hihi!!
      xx Wilma

      Verwijderen
  14. Mooi cadeautje heb je gemaakt, ziet er geweldig uti! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend doosje Wilma, mooie kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterend mooi gemaakt
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie box is het geworden. Heerlijk, lekker, om te krijgen. Gezellig dat je mee doet bij k&k groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A beautiful creation Wilma, a gorgeous design and colour scheme....an adorable image and stunning embellishments!!

    Thanks so much for joining us at Everybody Art Challenge
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje Wilma!! Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt!!!
    Het is echt schitterend geworden en wat een goed idee om een houten harten doosje te decoreren.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,
    nou aan de reacties te zien vind niet alleen jij hem geslaagd! En ik vind hem prachtig gemaakt! Echt super! En om te krijgen met die lekker vulling..... Wat leuk ook dat je meedoet aan onze challenge van K&K!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit mooie hart mag zeker meedoen Wilma, je hebt geen chocoladestansen nodig voor een chocoladeverpakking dat zie je bij jou. Hiermee kun je zeker iemand een groot plezier doen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma wat een fantastisch mooi doosje! En wat lekker wat er allemaal in zit :) Dank jewel voor je berichtje op mijn blog. Wat jammer dat het steeds niet lukt om mijn volger te worden. Als je het leuk vind om te weten of ik iets nieuws heb geplaatst ( zoals net) kan je mij ook in je lijst met blogs op je blog plaatsen met mijn url. Ik heb dat ook op mijn blog aan de linkerkant. Oh en doe je gewoon gezellig mee met mijn candy? Ik weet dat het niet lukt om volger te worden dus maak ik voor jou een uitzondering ;) Misschien dat je wel mijn candy kan linken op je blog?
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dit doosje ziet er gewoon uit om óp te eten...zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, heel mooi gemaakt!! En de chocolaatjes zien er heerlijk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig leuk is je bonbondoosje Wilma!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi wilma,
    mooi deze hartdoos en die inhoud.....
    ook het kaartje hieronder zo mooi weer!
    Het glaasje met gehakte kanten ring helemaal prachtig!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat heb je dit mooi gemaakt en wie wil dat niu niet krijgen en dan ook nog met lekker bonbons erin.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige bonbondoos Wilma!!!
    het kaartje uit je vorige post is ook erg mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig (en heerlijk!) doosje Wilma

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende chocoladedoos heb je gemaakt Wilma. Ik vind hem super geslaagd en supermooi.
    Leuk dat je me ook bent gaan volgen ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Wilma
    Prachtig gemaakt, ook de inhoud van het hartjesdoosje ziet er héél lekker uit.
    Een origineel cadeau,dat prachtig is gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een snoesje van een doosje heb je weer gemaakt , Wilma! Het is echt een plaatje en een leuk idee om het te vullen met Belgische bonbonnetjes.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Wilma,
    dat ziet er overheerlijk uit, de inhoud dan en de verpakking is prachtig, supermooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Wilma,

    Schitterend doosje. Chocolade ziet er lekker uit.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooi doosje heb je gemaakt Wilma, ziet er allemaal heerlijk uit, krijg zo zin om er eentje te pakken. hi hi. Leuk dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

  36. Wowww dit is ook al zo prachtig gemaakt, echt gaaf !
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mmmm, dat ziet er lekker uit, mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Wilma,
    Wat een mooi chocoladedoosje heb je gepimpt, leuk gedaan in chocoladekleurtjes.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mmm lecker. Super schön. Gelungenes Werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige geschenkverpakking!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow - great - a wonderful creation - I like it so much. Thanks for joining us by EAC
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi doosje. En lekkere chocolaatjes haha.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel erg mooi gemaakt, super.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super mooie lekkere harten doos.

    Groetjes Antoinette (kleurenfestijn)
    DT Knutsels en kadootjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest