maandag 26 januari 2015

Een bloemetje voor jou

Hoi hoi knutselaars, super bedankt voor jullie reacties op mijn kaart van gisteren.

Deze keer een kaartje naar de sketch van Friday sketch challenge. Daarvoor heb ik een al ingekleurd plaatje van Wee stamp genomen. Het DP is al oud en ik weet niet meer waar dit vandaan komt. Ik heb de border van Joy gebruikt, en het randje wat tussen 2 gestanste borders uitkomt gebruikt voor een sierrandje boven langs het plaatje, opgesierd met kleine paarse pareltjes. Van perkament 3 bloemen gestanst, 2 van MD en 1 van Joy, ook de grote bladeren zijn van Joy. De witte takjes van Cheery Lynn. Het labeltje zijn ovaaltjes van NS. Op het fluwelen randje onder het plaatje door heb ik ook een strik gemaakt met hetzelfde lint. Hierop een parel met rondom ingezette strassteentjes. Op de bloemen een Zeeuwse knop en 2 parels. Dan nog rechts boven en links onder paarse plakparels.
Dit was een redelijk snelle kaart, en toch vind ik hem wel mooi. 
Wat vinden de dames er weer van !!!

Lieve knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

27 opmerkingen:

  1. Een schatje! Ik vind hem erg leuk, Wilma.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief en mooi papier en kleur gebruikt! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart. Heel mooie kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ziet dat er sjiek uit die perkamenten bloemen, mooi geheel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een snel k(l)aartje tussendoor moet ook kunnen. Je hebt er echt een plaatje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Wilma - supermooi samengesteld en ik vind de perkamentbloemen prachtigmooi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Je kaartje mag dan snel zijn,maar wel heel leuk..Lief plaatje, mooie kleuren en de vellum bloemen zijn prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze dame vindt het weer een plaaaaaaaaaaaaaatje Wilma en dat het een snel kaartje is kan ik nergens aan zien!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend en lief kaartje.
    Prachtige kleuren en details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje met prachtige kleuren Wilma!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zien die bloemen van perkament er prachtig uit Wilma! Ze komen helemaal tot zijn recht en een kaartje hoeft niet altijd volte zijn om er mooi uit te zien....prachtig gedaan!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma, ik vind het een knappe kaart. Als jij dit snel kan...petje af hoor!
    Dat lukt mij niet.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje met een hele fijne afwerking.
    Schitterend gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Wilma.de kleurtjes vind ik ook heel gaaf.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi kaartje in mooie kleuren.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje, heel mooi zo alles bij elkaar liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart! Mooi met paars. Knap dat je deze snel hebt gemaakt.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een plaatje Wilma
    prachtig zijn je bloemen

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. weer een heel mooi kaartje mooie kleur ook groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma schitterende kaart! Zeker niet aan af te zien dat het een 'snelle 'was ;) De kleuren zijn ook heel mooi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card you made! I like how you take our sketch .
    Thanks tor joining at Friday Sketch :-))
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige kaart Wilma en wat zijn die bloemen leuk geworden met het perkamentpapier.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi wilma
    leuk plaatje ik heb deze ook
    bedankt om mee te doen bij FSC
    grtjs Lisbeth
    DT-FSC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi,

    Wat een prachtige kaart. Leuk dat je meedoet met FSC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT FSC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest