donderdag 15 januari 2015

Gehaakte ster…. 52 weeks nr 3

Hoi hoi knutselaars allemaal weer super bedankt voor jullie geweldige reacties, iedere keer maar weer.

Deze kaart is een wat eenvoudige kaart met een zelfgehaakte ster. Rood als basis, zwart met een wit bolletje DP. Het Xmas ornament heb ik van Kruidvat. De sterretjes en vogeltjes van Xenos. Op de ster een klein toefje van rode bloemetjes, anders vond ik de kaart toch echt te saai. Een omgevouwen hoekje DP, met daar 2 plakparels op. Dit is niet wat jullie van me gewend zijn maar ik hoop dat hij toch in de smaak valt in blogland.

Knutselgroetjes Wilma




Deze kaart doet mee bij:

Cards and scrap #227 (Houten figuurtjes op kaart)
Chocolate coffee cards #82 (No Circles)

26 opmerkingen:

  1. Misschien niet van jou gewent, maar met de zelf gemaakte ster is dit een prachtige kerstkaart!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anders dan anders maar zeker niet minder mooi!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele leuke kaart!!! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met die gehaakte ster!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele kerstkaart en wat heb je de ster prachtig gehaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk met de zelfgehaakte ster.
    Je kaartje is weer mooi Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi
    Wauw ik vind hem super hoor
    en die ster is erg mooi gehaakt .
    Fijne dag '
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    dat mag je vaker doen, ik vind je kaartje super, mooie ster en de bloemetjes maken het helemaal af,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem super, Wilma.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Wilma! Prachtigmooi die zelfgehaakte ster en je hebt er een prachtig geheel van gemaakt dat de ster goed tot haar recht komt. Ik vind hem geweldig!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien niet zo gewend van jou maar daarom niet minder mooi, eenvoud siert en je gehaakte ster vind ik prachtig....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,

    Mooie kerstkaart en leuke details.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Leuke kaart. Mooi die gehaakte ster als blikvanger.

    Groetjes,Sylvia.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart met de
    mooie gehaakte ster in de midden *

    Groetejs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Even heel anders dan gebruikelijk maar ik vind het een enige kaart en je zelfgehaakte ster is prachtig Wilma!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma anders kan ook weleens leuk zijn toch ;) Mooie kaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk bedacht een zelfgemaakte ster te gebruiken. En het hoekje vind ik ook grappig, zie ik wel vaker en wil het dan ook gebruiken maar vergeet het dan iedere keer weer. Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi de zelf gehaakte ster!! Prachtig kaartje.
    Gezellig dat je meedoet bij Cards and Scrap.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Woooow Wilma dat heb je leuk gehaakt die mooie sneeuwster....echt de blikvanger voor je prachtig kerstkaartje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor je gevoel zal dit kaartje wel te leeg zijn of niet Wilma, maar met zo'n mooi gehaakt hart als blikvanger heeft je kaartje niet veel meer nodig

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou , deze ziet er ook weer enig uit. Leuk om weer eens heel wat anders te zien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    wat een prachtige gehaakte kerstster een echte blikvanger op je kaartje
    fijne avond veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart. Met hele mooie kleuren en details. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card Wilma. Thank you for playing along with our Challenge at Chocolate, Coffee & Cards. We would love to see you again … Anet DTX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Grappig, ik heb die ornamentjes ook gekocht bij Kruidvat en vandaag een kaartje ermee gepost maar dan niet voor Kerst. Leuk ook die gehaakte ijsster!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest