vrijdag 16 januari 2015

IJsvrij

Wat heb ik genoten van jullie reacties op mijn vorige post. Fijn hoor dat de meesten van jullie zo trouw blijven reageren.

En dan wil ik ook een nieuwe volger Claudia een warm welkom heten op mijn blog, ik hoop dat we nog heel veel van elkaars creaties mogen genieten, en wellicht nog veel inspiratie bij elkaar opdoen.

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt zonder bloemen erop. En het viel me pas op toen de kaart al klaar was, hihi. Om een leuke kaart te maken zijn bloemen dus eigenlijk niet echt noodzakelijk. Het is een winterkaartje geworden. Basis babyblauw linnen, daarop hard blauw knutselpapier. 
Alle plaatjes en het DP komen van de nieuwste Mijn Hobbykaart. Het borduurpatroontje is van Sjaak van Went, en het gebruikte garen is van Mettler. Het gestanst sierstrookje van craft is een reststukje wat tussen 2 gestanste Joy borders overbleef en ik vond het zo’n lief randje, zonde om weg te gooien. Hier heb ik hele kleine plakpareltjes op gedaan. Dit heb ik ook gedaan met de geborduurde sterren en de kleine plaatjes sterretjes, maar dan in verschillende maten. Dommerd die ik ben…..vergeet ik nog te zeggen dat ik met een kartelmes te werk ben gegaan. Tja kaarten maken kan soms ook wel eens gevaarlijk worden hoor. Zomaar met een vlijmscherp kartelmes langs alle kantjes van de plaatjes gereten. Maar alles ging goed…ik leef nog en ik ben ook nog heel, hihi !! 
Genoeg gerebbeld…wat vinden jullie deze keer van mijn creatie !!

Frutselgroetjes Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij:

Hobbyvisiondt #34 (Winter)
Crafty Creations  #280 (Brrrr the Blues)
Borduurkaartenblog #15 Winterkaart)
Fadengrafik #76 (Alles mag)


46 opmerkingen:

  1. Schitterend Wilma , hoop dat we nog ijsvrij krijgen ;)
    Goed weekend hoor , van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart,ik krijg er geen genoeg van om naar te kijken,zie steeds mooie dingen,netjes hoor!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige winterkaart!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtkaart en in een mooie kleurstelling!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Ik vind het een heel mooi kaartje. De kleuren zijn echt winters en dat past perfect!
    Heel mooi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma
    Wat een schitterende winterkaart in mooie kleurtjes, erg leuk om dat mooie afvalrandje te gebruiken. Als je geen distresser hebt kan je de randjes ook ruw maken met een schaar, is misschien iets veiliger dan een vlijmscherp kartelmes......ik vind je wel een held hoor om het met een mes te doen. Superleuk dat je meedoet aan de challenge op ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma. Wat leuk deze kaart. Wat heb je er een leuk patroontje bij gezocht. Moi kleuren. Leuk dat je meedoet bij ons borduurkaartenblog. . Je Kaart met gehaakte ster van gisteren is ook erg leuk geworden Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma,prachtig kaartje heb je weer gemaakt.De kaart met je zelfgehaakte ster vind ik ook heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beetje bij beetje keer ik weer terug in blogland en wat ik dan knap vind is dat het sommigen van ons lukt om meerdere creaties in één week te kunnen maken! Schitterend Wilma, deze kaart, je kaart met de gehaakte ster en vervolgens ook nog eens een leuk nieuwtje met nog even een reminder! Mijn petje af voor zoveel creativiteit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende winterkaart is het geworden Wilma - mooie kleurencombi, mooi borduurtje en helemaal super gedaan. Ik vind het een toppertje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie winterkaart, Wilma. Leuk designpapier en kleuren. Het borduurwerk is ook mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk dit winters kaartje Wilma...zo een mooi borduurwerk er weer opgemaakt....SUPER mooi geheel ....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Ook zónder bloemen is je kaartje prachtig, mooie kleuren, lief randje en mooi borduurtje, je kunt ook een paper distresser kopen om je randjes ruw te maken is een stuk veiliger.
    fijn weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma, schitterend gemaakt en wat heb je alles prachtig op elkaar afgestemd. Echt heel mooi. Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat een mooi kaartje, Wilma! Dat borduren maakt je kaartje toch wel erg af.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is super geworden Wilma en die bloemen....ik mis ze niet hoor, ze horen gewoon niet bij deze kaart. Prachtig geborduurd ook.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Wilma en bloemen zijn hier helemaal niet nodig...er is al genoeg moois te zien en soms leidt méér alleen maar af van je mooie borduurtje. Supers gedaan!
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een hele mooie Wilma.
    Leuk zijn deze ijzige tinten, past er perfect bij.
    Mooi fijn borduurwerk.
    Een schitterende combinatie van alles.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Harstikke leuke kaart, mooie kleuren en prachtig geborduurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card. Thanks for joining us att Crafty Creations Challenges. Hugs Anna-Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo Wilma
    Een prachtige creatie, met heel mooi borduurwerk er op.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma

    Nou ik mis je bloemen er helemaal niet op hoor .
    Hij is echt prachtig en super leuk met dat borduurwerk .
    Ik heb dat ook altijd dat er bloemen op moeten .maar zo als je hier bij jou ziet hoeft dat echt niet .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende winterkaart in deze mooie kleuren en met het leuke borduurtje.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig winterkaartje Wilma in mooie winterse kleurtjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een supermooie kaart Wilma!
    Mooi met dat borduurwerk erop. Ja dan mis je de bloemen ook niet.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind 'm héél erg mooi Wilma!!!mooie kleuren!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaarten. Mooi kleuren en prachtig geborduurd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fijn hè is Mijn Hobbykaart? Ik pak 'em voor als ik iets snels wil maken of bij gebrek aan inspiratie.
    Een prachtige kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wilma,
    leuk dat je aan onze challenge bij Crafty Creations Challengeblog meedoet. Je kaartje is erg mooi,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wilma zo dat is schitterend! Alles past zo mooi bij elkaar :) Ik denk dat bloemen ook geen meerwaarde hadden gegeven hoor ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wauw wat een mooi kaartje
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Futseltje, ik kan je niet meer bij houden met kijken op je blog, maar je kaarten zijn weer geweldig.

    Lieve groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Daar heb je weer een mooi werkje geleverd, Wil! Erg mooi gedaan met fantastische details. Nee er hoeven niet altijd bloemen op, dat bewijs je wel met deze kaart. Enne, wel rustig aan met dat mes hè, ik wil nog meer creaties van je zien, haha! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig winterskaartje Wilma, het mooi borduurwerkje maakt het hele kaartje af!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. En Wilma die gaat maar door met freubelen, hihi Je kaartje past goed bij het weer, want vanavond sneeuwde het hier heel hard! en bleef zelfs een poosje liggen! Je plaatje is hartstikke leuk met de kunstschaatsen! En je kaartje weer prachtig!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Wilma, leuk borduurtje en zo uniek met de schaatsen.
    Mooi gemaakt en de bloemen die mis je echt niet hoor.
    Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Wilma,
    wat een prachtige kaart heel mooi met het borduurwerk erbij
    knap gemaakt !!
    fijne zondag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi hoi wilma,
    eventjes alle vingers nageteld? hihihi!
    Wat een mooi kaartje is dit weer!
    Ook het onderstaande kaartje met gehaakte ster vind ik prachtig!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi,

    Je kaartje is supermooi. Heel winters.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

  41. Ik vind hem echt super geworden, mis de bloemen niet eens,
    en mooi geborduurd ook ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Das ist eine wunderschöne Karte.
    Tolle Kombination.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 76. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wonderful card with an interesting colour combination and lots of details. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooie kaart en wat een mooie plaatje zeg.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat is dit weer een prachtige kaart geworden :)
    Dank je wel voor je deelname aan Fadengrafik Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest