dinsdag 6 januari 2015

Kerstlichtje en leuk nieuws

Hoi knutselaars, graag wil ik iedereen weer bedanken voor jullie reacties.

Deze keer iets anders dan een kaart. Een tijdje terug zag ik op het blog Atelier Valerie leuke gehaakte kandelaars met een gordijnring. Nu heb ik dit met een slavenarmbandje gedaan, en heb er een kaars in glas bij opgepimpt. Ik heb er 6 van gemaakt maar 1 vind ik genoeg om te laten zien. Gehaakt met bruine haakkatoen, een gouden strikje er door gehaald en gouden kraaltjes er op genaaid. Op het glas een donkerbruin papicolor ovaal van Joy gestanst en met witte inkt bewerkt. Het plaatje is een Dixi mini topper. De bladeren van craft gestanst met een Cheery Lynn mal. Van rood linnen de bloemetjes geponst en op gebold. Deze pons is van Floral. In de bloemenharten een zilveren kraaltje gelijmd.




Met deze creatie doe ik mee bij: 
Handmade challenge #20 (kuschelig)
             
Dan heb ik ook nog een heel erg leuk nieuwtje, want bij Willeke van lotusbloempjes creablog heb ik haar eenmalige challenge gewonnen met mijn kerst schudkaart Ik was eigenlijk te laat met reageren want ik had het echt niet gezien. Maar Willeke is zo loef en vriendelijk om het prijspakket toch aan me te geven. Super tof vind ik dat van haar. 
Haar blog heeft trouwens een nieuwe naam gekregen en heet voortaan 
“Made by Willeke”. 
Dit is haar nieuwe logo

Lieve knutselgroetjes Wilma

29 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk, een challenge gewonnen! Gefeliciteerd, Wilma.
    Je kaars is wel erg mooi geworden. Dat verhoogt de Kerstsfeer in huis altijd vind ik, die eigen gemaakte voorwerpen. De kleuren passen goed bij elkaar.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker leuk en lief, proficiat Wilma! Je gepimpte kaars is een pronkstukje, lijkt wel uit een antiekwinkeltje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nostalgisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er leuk uit! En fijn dat je toch nog je prijs hebt gekregen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk de vintage stijl waarin je het lichtje hebt gepimpt, ziet er gezellig uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt Wilma, ziet er erg leuk uit....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je doet je blognaam eer aan Wilma. Wat een heerlijk 'Frutsel'werkje. Het ziet er gaaf uit.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er heel mooi uit Wilma,gefeliciteerd met je prijs.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaars en ring is het geworden. Heel mooi gemaakt. Gefeliciteerd met je prijs. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    dat heb je mooi gedaan, mooi het vintageplaatje in de mal en ook je haakwerkje is leuk..wat super dat je de prijs toch nog kreeg !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dat ontzettend mooi geworden Wilma!
    Een prachtig geheel, sfeervol om zo een mooi plekje te geven!
    Gefeliciteerd met je prijsje!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma" wat prachtig dit mooi lampje. Heel schattig met dit lieve plaatje. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstlichtje. Heel gaaf. Ook de onderzetter heb je prachtig gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Oh wat heb je weer mooi gehaakt,
    wat een gaaf geheel, schitterend ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet dat er gezellig en sfeervol uit Wilma.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gemaakt,Wilma. Heel sfeervol. Dat zal gezellig in huis staan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig mooi sfeerlichtje heb je gemaakt Wilma....zo mooi dat gehaakte onderleggertje....PRACHTIG!!!!
    Ik zit ook te broeden op een creatie....en ben er gisteren aan begonnen....nadat alle kerstspulletjes weer opgeriuimd zijn ...is het zo "kaal"binnen....Al het gelukt is laat ik het hier nog wel een keertje zien...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma super mooi! Wat een werk zal dat geweest zijn zeg. Gefeliciteerd dat je in de prijzen bent gevallen met je schitterende schudkaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En dit is ook weer heel mooi.
    Iets heel anders, maar dat is precies geen probleem voor jou.
    Een sfeervolle creatie, knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dit mooi gemaakt Wilma, een sfeerlichtje zo mooi. Ik hou heel erg van brocante, dus dit is ook wel in mijn straatje. Leuk dat je in de prijzen bent gevallen gefeliciteerd. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma kom weer eens kijken en wat heb je mooie dingen gemaakt. Top hoor hoop nu weer wat meer tijd te kreijgen om langs de verschillende blogs te gaan. Gefeliciteerd dat je in de prijzen viel het is ook erg mooi gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kerstlichtje Wilma!
    En gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,

    Gefeliciteerd met je prijzen. Je lichtjes zijn prachtig .

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma,
    wat een gave creatie heb je gemaakt. Ik moet altijd denken bij een slavenarmband aan een zilveren of gouden armband. Maar dat zal er wel niet onder zitten....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Over creatief gesproken.... Dit ziet er wel heel leuk uit. Top!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow.. this is so fantastic! Really nice!
    Thank you for joining us at Fairytale Stampers!
    Hugs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest