donderdag 8 januari 2015

Pretty little angel

Allereerst wil ik Jolanda En Chantal als mijn nieuwste volgers een warm welkom heten. Heel fijn dat jullie mijn blog hebben gevonden, dat we elkaar maar vaak mogen inspireren hoor !!  En natuurlijk dank ik  jullie allemaal voor de leuke reacties op mijn vorige post.

hier is dan mijn 2e kaartje voor 52 weeks to christmas Maar ik wil hem ook bij WLVC, Creapaleis en Anma creatief mee laten doen. 

Basis craft, DP van MD, strook jute, doily van Joy in caramel DP van MD, de halve sterrencirkel (beige glanspapier) ook van MD, net als het sterlabel (ook caramel DP) en de tekststempel. De poinsettia (craft) met bladeren (choc.bruin) van Joy, en de roosjes in blauw/ groen, MD. Het plaatje is van NS, dit heb ik net als het strook jute met kleine stiksteekjes met de hand genaaid. Langs deze strook 2 beige kantjes. Op de poinsettia wat glitter en in het hart gouden kraaltjes. Een smal licht blauw strikje met een klokjescharm. Links boven een bronskleurig decohart, en rechts onder een bronskleurig metalen hoekje. E.e.a. met bruine en blauw/groene inkt bewerkt. Wat vinden jullie er van dames !!

Lieve knutselgroetjes Wilma.






Met deze kaart doe ik mee bij: 

W.L.V.C. #39 (Kleureninspiratie, met steekje)
Creapaleis #jan. (Alles mag)
Webshop Anma creatief #40 (Favoriete kleuren combinatie)

37 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit Wilma.
    Mooie materialen en zo'n lief plaatje.
    Super de super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb weer een mooie kerst kaart gemaakt Wilma. Het plaatje is erg schattig.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wilma. Ik vind het blauw ook erg mooi opkomen.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma mooi kaartje heb je gemaakt.het plaatje is lief.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    wat weer een mooi plaatje heb je gebruikt op deze prachtige kaart!
    Hoe je de bloemen hebt bewerkt, heel mooi met dat blauwe glitter!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje en wat een lief plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben fan van de plaatjes van Nellie Snellen en zoals jij het op deze schitterende kaart hebt verwerkt.... Geweldig!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma, wauw, ik vind hem supermooi. Deze kaart klopt gewoon...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een prachtige kerstkaart Wilma, alles zo mooi verwerkt, mooie kleuren met een lief plaatje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje Wilma. Dit is er alvast weer een. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty van een kaart! Het plaatje dat je hebt gebruikt is beeldschoon en ook de kleurencombinatie spreekt me zeer aan. Prachtige bloementoef, alles zit op de juiste plek!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    het is weer een prachtig kaartje geworden ! Zoveel leuke details !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een PRACHTIGE kerstkaart! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kerstkaart heb je gemaakt Wilma. Supermooi en prachtig samengesteld en helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een GEWELDIG mooi vintage kaartje Wilma, prachtige kleurtjes en paier en ook leuke accentjes er allemaal op....KNAP gedaan!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    prachtig is je kaartje geworden lief plaatje en de poinsettia ziet er geweldig uit,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,

    Wat een beauty van een kerstkaart heb je weer gemaakt, fijn dat je weer meedoet met 52 weeks to....

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig kaartje en mooie kleuren naar aanleiding van de fotoinspiratie en ik moest even goed kijken, maar ook je stiksteekjes heb ik gevonden. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma
    Ik ben er weg van.......echt zoooo mooi, alles past precies bij elkaar.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma dank jewel voor jouw warme welkom :) Je kaart is schitterend!!!! Succes met de wedstrijden :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma wat een schitterende kaart. Het plaatje de kleuren wat prachtig!. Supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Wilma! Hele mooie kleurencombinatie en leuke details! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart ,mooie kleuren ,leuk plaatje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart. Ik hou van deze kleuren. Leuk gedaan met het jute erachter.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Werkelijk een PRETTY kerstkaartje Wilma. Alles past PERFECT bij elkaar.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind je kaartje weer prachtig leuk zo in het blauw.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel lief kaartje met een schattig plaatje....mooie kleurtjes en ook de stiksteekjes heb ik gevonden....Heel geslaagd deze kaart en je bloem vind ik helemaal geweldig.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC, succes.
    XXX Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wouw wat een prachtige kaart in een heel mooie kleurcombinatie! En een schattig plaatje zeg.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC. Succes!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een beeldig kaartje heb je gemaakt Wilma. Hele mooie kleurencombinatie en het stiksel ziet er zo fijntjes uit!
    Gezellig dat wij dit moois bij WLVC mogen bewonderen.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooi en lief kaartje is dit! . Bedankt voor het meedoen bij WLVC.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterende kaart, dit ik ook mijn favorietekleurencombi. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest