vrijdag 13 februari 2015

Buurtjes

Hai di hai, wat heb ik toch weer leuke reacties gehad op mijn vorige post, super dank dames.

Deze keer geen kaart maar opgepimpte vogelhuisjes. Ik had er zoooooo’n schik in om dit te doen. Ik zat terwijl ik bezig was helemaal in mijn vogelhuisjes weggekropen. Ik voelde niks, zag niks (alleen de huisjes natuurlijk), en hoorde niks. Een bom ontploft……niks van gehoord, gezien, of gevoeld !!! Hihihi. De huisjes eerst geverfd met decoverf, de ene ijsblauw de andere roze. De randjes en vloerplaatjes met mauve. Daarna de hoeken en onder de dakspanten heel subtiel voor een oud uiterlijk te verkrijgen. Met de stenenstans van MD wat steentjes boven de opening en speels op de hoeken gemaakt. Het woordje HOME gestempeld en boven de opening geplakt. Aan de voorkant langs de dakranden een mooi kantje gelijmd. 
Op het dak DP gelijmd. 3D vogelplaatjes geknipt en op de huisjes geplakt. Een hekje met openstaand poortje om het huisje heen. Daarna afgewerkt met lantaarn, kruiwagen, gietertje, klok, en zelf gedraaide roosjes met takjes. Ik ben in mijn nopjes, wat vinden jullie er van !!

Lieve knutsel groetjes Wilma










Met deze creatie doe ik mee bij:

Hobbyvisiondt #35 (Alles behalve een kaart)
de Egel #2 (Bloemen)

27 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligerds!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gemaakt wilma, ziet er vrolijk uit op naar het voorjaar.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig vogelhuisje, prachtige details zijn er op te zien.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, leuk, leuk! Wilma ze zijn geweldig :) Mooie kleuren, mooie details, ze zijn echt helemaal top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vogelhuisjes. En wat heb je er weer een werk inzitten. Heel leuk gedaan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zien ze er leuk uit! en wat fijn om te lezen dat je er zo'n plezier aan beleefd hebt om ze te maken, want: "plezier" daar doen we het tenslotte allemaal voor , toch...?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk Wilma, echt super gedaan.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooooow dat zijn schitterende vogelhuisjes Wilma...daar word ik nou echt vrolijk van....prachtig alles afgewerktook
    gaat het een beetje?? we horen het nog wel een keertje...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat mooi gemaakt Wilma,heb met bewondering zitten kijken wat je allemaal heb opgeplakt klasse hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn deze superleuk geworden en ook zo heerlijk romantisch qua aankleding. Verrassend ook die klok aan de achterkant!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend gedaan Wilma, toppertjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    ze zijn heel erg leuk en ook prachtig gecombineerd met het tuintje en leuk detail, de klok !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leuk geworden Wilma.
    Kan me voorstellen dat je niets meer zag en hoorde.
    Al die leuke details....geweldig.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat toch een feest als je zo met je hobby bezig kan zijn hè Wilma!
    Ik snap dat je er veel schik in had en je alleen nog maar jevogelhuisjes zag, hihi. Het resultaat is heel erg mooi! Laat het voorjaar maar komen! Het zonnetje is er al!
    Valentijn groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowww, wat zijn dit weer schitterende creaties!!Petje af hoor!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf, dat zijn echt plaatjes, Wilma! Ik kan me voorstellen dat het leuk is om te maken.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat is dit gaaf zo mooi geweldig super knap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend leuk gedaan Wilma...super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn er super uit Wilma, supermooi gedaan!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat supermooi gedaan Wilma!
    En wat een werk zal dat geweest zijn!
    Maar heel erg mooi, zo krijg je vanzelf zin in het voorjaar!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieve fleurige vogelhuisjes Wilma. Het lijkt wel lente en wat fijn dat je er zo in kon opgaan om ze zo te maken. Onspanning ten top dus. Leuk at je hiermee meedoet aan onze challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Wilma
    Ik zit te smullen hier op je bloggie.
    Wat mooi gemaakt, ik ben er sprakeloos van, laat de lente maar komen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    ze zijn superleuk !
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wil, wat een prachtige vogelhuisjes. Leuk dat je weer meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HIHIHI.....die ontplofte b(l)om herken ik. PRACHTIGE vogelhuisjes heb je gemaakt Wilma......kruip maar HEERLIJK terug.....we zien het MOOIS wel weer verschijnen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest