donderdag 12 februari 2015

CAS-kerstkaart week 7

Nog maar weer eens eentje Cas.
Een geknipte ster daarop de MD ster, de santaslee van Joy, en de sterren ook van MD, hierop een parel Sieradenkoord in de hoek met label van Boekenvoordeel en links met een strikje, ten slotte nog wat houten sterretjes.
Wat vinden jullie van deze !!

Eerst nog even een leuk nieuwtje wat ik gisteren nog ben vergeten te vertellen n.l. ik sta bij WLVC in de top 3 met mijn kaart “Liefde”. Super fijn vind ik dat en ik ben er echt trots op. Dan heb ik ook al de zenuwen want vandaag ga ik echt onder het mes, er is geen ontkomen meer aan. De rest van mijn kaarten en teksten zijn al ingeprogrammeerd, dus alles vanaf morgen staat al klaar, ook de tekst dus. Over 1 a 2 weken kom ik weer bij jullie langs om een reactie achter te laten, onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen !!

Knutselgroetjes Wilma



23 opmerkingen:

  1. Een STER van een kaart...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.
    Sterkte vandaag!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerst kaart! Ik wens je veel sterkte vandaag liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma super leuke CAS kerstkaart! Gefeliciteerd met je top 3 notering bij WLVC :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart! Heel veel sterkte met de operatie en een spoedig herstel.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je top 3 plaats Wilma.....en je hebt alweer een prachtige kerstkaart gemaakt. Sterkte voor vandaag!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je kaart in de top 3 staat. Met recht mag je daar trots op zijn, Wilma!
    Je kaart is prachtig en leuk met dat koord. Sterkte met je operatie!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi is dit kerstkaartje Wilma...
    sterkte vandaag met de operatie....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kerstkaartje.
    Mooie kleurtjes, toffe materialen en leuk afgewerkt met het touw.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart is het geworden Wilma, mooi idee de ster als middelpunt en dan de kerstman met de slee erin. Succes met de operatie en het herstel. Als je voortaan mee doet bij 52 WTC, mag je ook je kerstkaart linken in ons blog, zo kunnen wij nog gemakkelijker bij je langs komen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, Wilma. Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een pracht van een kerstkaart Wilma.
    Sterkte met de operatie,
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie CAS kaart!!
    En sterkte vandaag!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    wow wat heb je weer mooie kaarten gemaakt. Ik doe meestal 2x per week een blogrondje want lukt me echt niet om elke dag te komen kijken en sta verbaasd hoeveel nieuwe, leuke kaartjes je in de tussentijd heb geplaatst. Bij het roodborstje ben ik 2 x gaan kijken, zooo mooi !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sorry vergeten : gefeliciteerd met je top 3 plekje en heel veel succes met je operatie ! Neem de tijd om goed te herstellen, we zien je weer over een paar weekjes,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    hele mooie kerstkaart heb je gemaakt mooie sterren en leuke mallen gebruikt, heel veel succes vandaag..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is heel mooi! Ik hoop dat het je is meegevallen....de operatie!
    Tot gauw.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk!
    Succes met herstellen!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, Wilma. Gefeliciteerd met je 3e plek en heel veel sterkte met de operatie. Dat het allemaal mee mag vallen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart geworden. Hopelijk is de operatie geslaagd en ik wens je beterschap. Fijn dat je ook meedoet met 52 weeks to Christmas. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest