dinsdag 17 februari 2015

Chokotoff

Hoi hoi bloggers, dank voor jullie reacties op mijn vorige kaart. Ik heb met veel genoegen weer gelezen.

Deze keer eens geen kaart maar weer eens wat anders. Ik ben voor de hobbymarkt in maart nog steeds bezig een voorraadje aan te leggen van, van alles wat. En dat werd dit keer een Chokotoff kadoverpakking. 
Eerst heb ik de labels van MD 2x gestanst, en dan geïnkt met wit. Het middenstukje van DP heb ik alleen aan de voorkant gedaan. Een plaatje erop geplakt. Dan heb ik een doosje tussen de twee labels geplakt. 
Een blokzakje gevuld met die heerlijke Chokotoff en in het doosje gedaan. De bovenkant dichtgemaakt met een organza strik. Hierop een bloemetje met een paar takjes. Tenslotte onder op de verpakking nog een bloementoefje gemaakt. Ik ben toch wel weer heel benieuwd wat jullie van deze lekkernij verpakking vinden !!!

Knutselgroetjes Wilma








Met deze creatie doe ik mee bij:

Hobbyvisiondt #35 (Alles behalve een kaart)
de Egel #2 (Bloemen)
Creapaleis #febr. (Paars)

30 opmerkingen:

  1. Leuk en lekker!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een HEERLIJKE creatie Wilma!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige cadeauverpakkingen heb je gemaakt Wilma!
    Ontzettend mooi! Leuk om te geven en te krijgen.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en heel erg lekker Wilma, leuk cadeautje om te verkopen. .

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent heel creatief bezig Wilma,leuk zijn ze.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit Wilma, komt vast goed met de hobbymarkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk en lekker uit!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te geven, en leuk om te maken. Wat een origineel idee om de labels op deze manier te verwerken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die ben je in recordtijd kwijt Wilma, schitterende labels en zulke lieve plaatjes om over het lekkers maar te zwijgen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    Je hebt hele mooie verpakkingen gemaakt, wat heb je leuke plaatjes gebruikt, mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er super uit Wilma, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn prachtige kadootjes Wilma. Lieve en mooie plaatjes heb je ervoor gebruikt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Wat een prachtige doosjes heb je gemaakt en zoveel leuke details super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gedaan Wilma. Die moeten wel gaan lopen op de markt.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk!!!
    Echt geweldig mooi Wilma, je brengt me op een idee, want met Pasen heb ik een markt waar ik ook het een en ander voor wil maken.
    Dit ga ik ook doen!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk gemaakt Wil! Goed idee en lekker! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke doosjes, Heel mooi. en wie wil nou niet zoiets leuks weg geven op krijgen. Prachtig, Wilma
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creaties Wilma....ook jij heb lekkere chocolaatjes heel mooi ingepakt....ik kom morgen ook met zoetigheid...hahaha

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je de label mallen prachtig gebruikt!!! Geweldige verpakking zo Wilma, schattig ziet het er uit!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma, deze zijn allemaal stuk voor stuk helemaal leuk! Enig om te maken, en ook geweldig om te krijgen! Die gaan als zoete broodjes, denk ik!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohh wat leuk en mooi gedaan. En ben gek op sjokkola!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat mooi heel leuk bedacht ook ik sta op een voorjaarsbeurs en je hebt me op een idee gebracht bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zie er super leuk uit!!
    Wat een leuk idee zeg!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Wilma wat heb je dit weer mooi gedaan! Zo leuk al die verschillende verpakkingen en dan met die mooie mal! Echt top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tof gedaan Wilma!
    Leuke kadootjes of weggevertjes zo! Leuke stijl!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Woww Wilma,

    Wat zijn deze gaaf!!

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma, wat een leuk idee om de labelstans op deze manier te gebruiken. Ik vind vooral de bruine varianten erg mooi. Leuk dat je met deze creaties meedoet aan de challenge van de Egel. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi Wilma,
    leuk zeg deze verpakking!
    Hele mooie serie heb je gemaakt,
    voor de hobbymarkt!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Wilma
    Wat ziet dat er weer prachtig uit .
    leuke kleurtjes en erg mooie plaatjes heb je er ook voor gebruikt.
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest