zaterdag 14 februari 2015

Cupido schiet raak

Hallo maar weer blogdinnetjes, ik heb weer genoten van de reacties die jullie bij me achterlieten, blijft een leuke bezigheid om ze te lezen. Dank je wel hoor.

Mijn kaart is een Valentijn/ huwelijkskaartje met een knipoog. Bijna nooit hoor je eens een keertje of tie wel raak geschoten heeft, nou bij mij wel hoor !!. Er komt een huwelijk uit voort, hihi.
De magnolia van Pinterest gehaald en ingekleurd met mijn Faber Castell potloden. De kleuren van de kaart in roze rood beige en groen. De harten heb ik zelf geknipt van roze linnen, en alle 3 de soorten DP zijn van een Action bloc, dus daar 2 kleinere harten van geknipt, en een als achtergrond. De border met de harten heb ik zelf niet, die heb ik al een tijd terug gestanst van een knutselvriendin. Weet niet meer welk merk. Het hartlabel is van MD gestanst uit hetzelfde papier als de hartjes in de border. Het is rood met zilveren spikkeltjes. De stempel en grote bladeren zijn van Joy, de kleinere takjes van Cheery Lynn.. De bloemetjes zijn zo gekocht. Onder de toef een swirl van MB. De letterstempels heb ik ooit eens bij Kruidvat vandaan. Deze geponst met een cirkelponsje van zacht rood linnen papier. Dan nog sticker ringen op het label, wat roze plakparels op de kaart en het label, een rood dubbel hart met pijl, en nog 2 witte parelhartjes, en een draad bakers-twine met strikje waaraan ik een hart-charm heb vastgemaakt. Vinden jullie mijn kaartje geslaagd ??

Knutselgroet Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:

 Everybody-art #311 (Bakers twine)
Stempelsonne #134 (Anything Goes)
Chocolate coffee cards #84 (Love is in the air)
Kleuren met potloden #febr. (3 verschillende soorten designpapier)

26 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Mooie kleuren en mooie stanzen gebruikt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine tolle Karte. Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een schatteke, Wilma!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht van een kaart Wilma.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart.
    Wat superleuk zijn ook je vogelhuisjes Wilma!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wilma
    Ik zit hier weer zo van te genieten, wat heb je weer prachtig gekleurd, alles is weer perfect op elkaar afgestemd, een schitterende creatie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wie wunderschön.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge,.
    Liebe Grüße
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh Wilma wat is ie mooi geworden zoveel mooie dingen er op.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve en mooie kaart, idd zéér geslaagd hoor!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Wilma,
    nou te hopen dat het iemand heeft geraakt!!!
    Wat een prachtig valentijnskaartje!
    Ook de vogelhuisjes zo leuk!!!!
    Het kaartje daaronder zo mooi en romantisch,
    of was er eerst de ster, die vind ik ook erg mooi geworden,
    ik heb er weer een aantal gemist, sorry,
    maar nu weer goedgemaakt, jij bent ook zo ijverig hihihi!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Wilma! Ik vind de veer een heel leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wilma,
    mooi kleurwerk en heel veel leuke details,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi

    Heel toffe kaart. Mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Wilma. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend valentijnskaartje Wilma....wat heb je Tilda moooooi ingekleurd en daar die prachtige accentjes bij een ....ihet is een schot in de roos.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Wilma,
    ik vind je kaartje meer dan leuk! Gaaf, zulke mooie details die allemaal bij elkaar passen!.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card Wilma. Thank you for playing along with our Challenge at Chocolate, Coffee & Cards. We would love to see you again ... Anet DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous card, love cute image
    Thank you for joining us at Everybody Art Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke kaart Wilma, Leuk dat je meedoet met de challenge Kleuren met potloden. Succes!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart!!
    gezellig dat je meedoet bij Kleuren met Potloden,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig kaartje heb je gemaakt Wilma!
    Leuk dat je weer meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Fijn weekend
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart is het geworden, leuk dat je mee doet met de challenge bij Kleuren met Potloden.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een dot van een kaart weer Wilma!!
    En wat ontzettend leuk dat je weer meedoet met de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest