maandag 2 februari 2015

Ja ik wil / Yes i do

Hoi hoi frutseldametjes, weer super dank voor jullie reacties. 

Dan heb ik er ook weer een nieuwe volger bij, Diny van Overveld. Heel leuk dat je me hebt gevonden en wat fijn dat je me wilt volgen. Ik heb jou blog inmiddels ook al gevonden dus ik hoop dat we elkaar nog heel veel inspiratie kunnen geven.

En nu mijn kaart. Ik zie in deze tijd heel veel Valentijnkaarten voorbij komen en ik vind dit soort kaarten prachtig maar als ik  aan de slag ga probeer ik dit toch te combineren met verloving huwelijk etc. Heeft ook alles met Valentijn te maken vind ik, want ook dat is echte liefde. Daarom heb ik er deze keer weer een huwelijkskaart van gemaakt. En de perkament bloemen waar ik momenteel een beetje gek op ben ontbreken vandaag ook niet. 
Als basis crème papier. Dp van First Edition Jadore en Prima Tea Thyme. Eerst heb ik de prachtige krullencirkelframe van Joy gestanst, daarop een cirkel echt kant. Een strook Van het Tea DP. Perzik kleurig kant langs de strook. Van MD snowpaper het ovaal gestanst, ook dit van MD. Het plaatje met de samengevouwen handen met bruidsboeket komt uit een knipvellenbloc. Op perkament de teksttempels gezet waaronder ik een stukje beige papier heb geplakt.. De bloemen bladeren en swirls zijn van MD en Joy. De duifjes van Joy. 
Een tule strik met witte fijne bloemetjestakjes fluwelen wit strikje vast gezet met een witte brad, hieraan met een smal lintje 2 ringen vastgemaakt. In de bloemen grote halve parels geplakt. 2 Parelhartjes aan de rechter zijkant, plakparels aan de linker zijkant en links boven nog een wit decohartje. 
Op het hartlabeltje en het glitterovaal een paar kleine plakpareltjes.
Wat vinden jullie er weer van dames ??

Lieve knutselgroetjes Wilma










Met deze kaart doe ik mee bij:

Scrapping 4 Fun #34 (All about Love)
Knutsels en Kadootjes #febr. (Alles is liefde)

34 opmerkingen:

  1. Wowww wat een mooie en romantische kaart Wilma
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart Wilma. Schitterende afbeelding.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem prachtig mooi Wilma. Zo ook je andere kaarten. Probeer soms wat langs te komen bij jullie hier in blogland.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, prachtige kleuren en details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is werkelijk prachtig! Ik ben ook niet van de valentijn hoor, maar alles wat met de liefde te maken heeft hoort daar toch ook een beetje bij. Dank je wel dat je deze mooie kaart mee laat doen bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooooo Wilma, dat is een hele mooie en zeker een romantische kaart....zulke mooie zachte kleurtjes en hele leuke accentjes allemaal...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart zeg. Top hoor

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie!!!! Je hebt er echt een juweeltje van gemaakt. PRACHTIG!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh....wat mooi zeg...prachtige kaart en er zitten echte ringen op....heel erg mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie romantische kaart Wilma, ik vind je perkament bloemen ook super leuk gemaakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schitterende huwelijkskaart Wilma! Een mooie romantische kaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,

    Wat een superschattig kaartje. Kei tof. Zo romantisch.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Wilma zo,n kaart komt altijd wel van pas.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma
    Oooo wat is deze mooi, je zal maar gaan trouwen en deze mogen ontvangen, dan ben je echt een bofbibs.
    De bloemen ben ik ook weg van, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A very pretty card. Thanks for joining us at Scrapping4fun challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een beauty weer, Wilma.
    Een sjieke huwelijks/valentijnskaart.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi mooi en nog eens mooi.
    toppie hoor!
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend gemaakt Wilma!!!en zulke leuke details en dit is zéker love!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en die bloemen zijn ook prachtig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Wilma, wat ziet je kaart er weer prachtig uit.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige huwelijkskaart Wilma, schitterende bloemen van perkament....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 1 woord ... WAUW! Echt schitterend weer Wilma :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Wilma,
    woow wat mooi deze kaart zo prachtig en romantisch!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,
    mooie, romantische kaart heb je gemaakt, weer zoveel leuks te zien,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi kaartje, Wil.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi romantisch kaartje, mooie tinten, mooie strik, mooi plaatje, past perfect bij elkaar. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma,
    mooi gedaan hoor ! Bij mij worden het ook vaak huwelijkskaarten :-)
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super gaaf!
    Helemaal bijpassend en ook al die ontzettend mooie details!
    Mijn complimenten!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super mooie liefdes kaart, prachtig.
    Alles past zo mooi bij elkaar, een genot om naar te kijken.
    Leuk dat je meedoet met dit kaartje.

    Groetjes Antoinette DT K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Stunning card! Love how there is just a peek of the image. It would make a gorgeous wedding card. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Stunning card, love all the detail
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest